


Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:10
- Автомобил: WV Polo
- Двигател: AFE 98
- Местоположение: Pleven
Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Здравейте, карам поло '98, 1.9D, двигател AEF, при палене някой път стърже и се чува тракане все едно че нещо ще се счупи вътре,но не на всяко палене е, понякога с дни не се чува, а понякога се чува и по-страшен звук. Помогнете моля .... някой може ли да каже, ако е имал подобен проблем дали е стартер или демпферна шайба на коляновия вал? Не се менят оборотите и не гасне. Със сигурност не е маховик, акумулатора е нов Exide, преди 2 месеца ремонт на генератор и сменена ролка.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Провери стартера.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Кое те кара да не мислиш за маховика, като гасиш има ли металическо претракване, като отвориш вратата на половина клати ли се? Когато се чува това тракане все едно ще се счупи нещо, двигателя мести ли се, тресе ли?
п.п. Поло-то няма демпферна шайба на коляновия вал.
п.п. Поло-то няма демпферна шайба на коляновия вал.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Най-вероятно бендиксът не се връща, остава зацепен за секунди и стърже - сваляне на стартера и ревизия.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:10
- Автомобил: WV Polo
- Двигател: AFE 98
- Местоположение: Pleven
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
grishitu, няма го металическото претракване при гасене на двигателя и не се клати или мести двигателя, само при палена се се чува старнния звук, и то не вианги , предимно когато колата е загрята, но пали веднага. Звука го има от около година откакто взех друг стартер от морга , че този на колата беше китайски и няколко пъти го ремонтираха и ми писна и случайно намерих друг в една морга, от тогава колата има над 8 000км., и ако е маховик може би нямаше да мина толкова, но преди стърженето беше много рядко а сега зачести...
Благодаря на всички за оказаното съдействие !!!
Благодаря на всички за оказаното съдействие !!!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 11 окт 2010 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Колегата Vanesto те е насочил, а и ти сам си отговори на въпроса :). Откакто си взел другия стартер от моргата, го имаш проблема. Явно и той не е бил в цветущо здраве. Провери го него, преди да се хвърлиш в скъпи ремонти. Успех... Поздрави.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Да, провери си стартера, отново. А с проблемен маховик Аз навъртях доста километри.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Купувате стартери от морги по 50лв, и след 2-3 месеца пак, вместо да дадете 150лв за рециклиран с гаранция, или да си ремонтирате вашия. Много пъти съм писал, че стартер и алтернатор от морга не се купуват, обикновено са по-зле от вашият.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
vanesto написа:Купувате стартери от морги по 50лв, и след 2-3 месеца пак, вместо да дадете 150лв за рециклиран с гаранция, или да си ремонтирате вашия.
Ама тва само ако стартера подлежи на рециклиране, нали така? Ако е редукторен и се счупи редуктора, троши вътре всичко. Имам 2 такива стартера у дома, които нищо не става от тях. От друга страна си взех стартер от моргата за колата и си работи.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Всички подлежат на рециклиране и всичко се продава, има и редуктори и ротори и статори, въпроса е като дръпнеш чертата, дали си струва да се прави, защото един нов ротор е на цената на рециклиран стартер. Затова съм писал или да си го ремонтирате.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
Аз лично си рециклирах генератора за 1,9 Д за 140лв. вместо да взема друг за 70лв. По добре рециклаж на твоя елемент вместо друг със съмнителен произход и състояние.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
vanesto написа:Всички подлежат на рециклиране и всичко се продава..
Когато трябва да смениш повече части, отколкото имаш здрави, то това не е рециклиране. Винаги можеш да вземеш стартер от моргата, да го отвориш и да видиш дали има нещо за ревизия. Ако има - сменяш четки примерно, сменяш втулки или редуктор. Примерно на Vento-то стартера не можаха да му намерят статор. И се наложи да се взима друг.
На човека му стърже, редуктора ще се натроши, ще натроши магнитите на статора и ще бракува стартера.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
То може да е решен проблема вече,ама няма кой да напише...
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Polo 1,9D '98, двигател AEF тракане и стържене при палене
инжектопляктор написа:vanesto написа:Всички подлежат на рециклиране и всичко се продава..
Когато трябва да смениш повече части, отколкото имаш здрави, то това не е рециклиране. Винаги можеш да вземеш стартер от моргата, да го отвориш и да видиш дали има нещо за ревизия. Ако има - сменяш четки примерно, сменяш втулки или редуктор. Примерно на Vento-то стартера не можаха да му намерят статор. И се наложи да се взима друг.
На човека му стърже, редуктора ще се натроши, ще натроши магнитите на статора и ще бракува стартера.
Аз под рециклиран стартер имах предвид да си купиш готов рециклиран с гаранция - има само една фирма в Бг, които ги рециклира и продава. Иначе да, вземаш един от морга, отваряш го и сменяш каквото трябва, ама при положение, че имаш твоя стария, не виждам смисъл да го правиш - направо си ремонтираш твоя, естествено ако не е тотално смлян. Ама за да разбереш това, пак трябва да го отвориш и да се занимаваш. Но както виждаш никой не се занимава да отваря стартери, направо вземат от моргата и го слагат, и после ама той стърже, трака, не върти и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта