Здравейте! Карам Seat leon 1.9tdi 90Кс 2001г и имам няколко проблема:
1)От някъде се губи антифриз за 1г съм налял около 3литра. Но последно време карам само извънградско и стана 1000км доливам около 500мл течност. Гледах около радиатора всичко е сухо.Не знам как да проследя къде се губи антифриза ?
2)Парното вече не духа толкова топло. Преди в колата ставаше направо адска жега.
3)Проблем е малко странен правиха ми предна дясна врата и задна лява и след това при дъжд почна мокета да се мокри, така че не изсъхва по цяла седмица.Гледах уплътненията на вратите са здрави, добре се затварят, но един майстор ми каза,че най-вероятно найлона под тапета на вратите не бил монтиран и от там ми идвал целия проблем .
4)Последното ми питане е. Някои пробвал ли се е да си възстановява надраните пластмаси по вратите и увисналия плат.
Благодаря ви за отделеното време !
Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 13:55
- Автомобил: VW Rabbit COOL 1.9TDI AHU
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: По света и унас
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Възможни варианти 1.гарнитура пукна та глава
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
С постоянно мокрия мокет и липсващото парно май антифриза ти е в купето. Спукано радиаторче на парното.
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Мокета в краката на пасажера е сух от страната към двигателя пропуска от вратата някъде. Относно главата мсиля, че не гарнитурата постоянна температура си държи мотора .
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Номер 2 е в следствие от номер 1 (при загуба на антифриз прави едно въздушно джобче и парното си заминава ). А номер 3 навежда колегите на мисълта че антифриза изтича във купето, но за една година 3 литра ? все щеше да се усети на цвят и вкус че не е дъждовна вода в купето (предполагам).
По точка 4 малките драскотини по пласмасите могат да се маскират със запалка (ветроустойчива) гледах някъде клипче , работи но само за малки драскотини .
Колега потърсете от къде сълзи антифриза. Така ще отметнете първите 2 точки от списъка :)
По точка 4 малките драскотини по пласмасите могат да се маскират със запалка (ветроустойчива) гледах някъде клипче , работи но само за малки драскотини .
Колега потърсете от къде сълзи антифриза. Така ще отметнете първите 2 точки от списъка :)
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Тези двигатели най-често губят антифриз от тройника, и от радиаторчето на парното. Погледни за червени следи от антифриз под тройника.
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
vanesto написа:Тези двигатели най-често губят антифриз от тройника, и от радиаторчето на парното. Погледни за червени следи от антифриз под тройника.
Може ли малко повече информация как да проверя дали има загуби на течност от троиника или от радиаторчето на парното ?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Едно предложение
Точно това е и вупросния тройник, който на колите без подгрев на антифриза е пластмасов и често тече.
Точно това е и вупросния тройник, който на колите без подгрев на антифриза е пластмасов и често тече.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Колега по въпроса за мокрия мокет,ако си с гумена стелка погледни дали намираш водата върху стелката точно под жабката след като е валяло,а ако не си с гумена сложи си такава за проба и забележи дали ще се намокри от горе върху нея.Ако е така погледни дали са ти запушени отворите за оттичане на водата от предното стъкло намират се под стойката на акумулатора два отвора са(поне так е на пасат б5)може и да пробваш да разбереш дали мокрото е от антифриз като опиташ вкуса на намокреното, антифриза има спиртно-сладникав вкус на гаден ликйор(ама после плюй,че е отровен).При мен губеше по литър на месец и се оказа,че е просълзила водната помпа смених я и сега за 4000 км е загубил около 600 грама което за мен е нормално все пак имаш загряла течност на 90 градуса и капачка с клапан който да изпуска налягането по формата на пара така,че ако за една година си изминал 15-20 хиляди километра и си долял три литра за толкова много каране не е чак толкова страшно.Ако си издухал гарнитура в зависимост къде е издухана или ще ти надува и ще хвърля през капачката доста често или ще го гори и тогава от ауспуха ще мирише на антифриз и ще губиш по три литра ама за месец не за година или ще омеша антифриз и масло и ще стане на боза.Провери тези работи.
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Свалих кората на двигателя, но не мога да се ориентирам къде е въпросния троиник ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
Въпросният тройник е черната пластмаса, която влиза в главата, под вакуумпомпата.
Съдейки по цвета на разширителния съд, тоя двигател е кипял.
Направи си тест за изгорели газове в антифриза!
Съдейки по цвета на разширителния съд, тоя двигател е кипял.
Направи си тест за изгорели газове в антифриза!
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
goppa написа:Въпросният тройник е черната пластмаса, която влиза в главата, под вакуумпомпата.
Съдейки по цвета на разширителния съд, тоя двигател е кипял.
Направи си тест за изгорели газове в антифриза!
Как се прави този тест ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Seat leon 1.9tdi 90Кс губи антифриз
С някакви химикали се проверява дали има изгорели газове в антифриза. Прави се в сервиз :)
Ако има изгорели газове в антифриза, значи или духнала гарнитура, или цепната глава.
Ако има изгорели газове в антифриза, значи или духнала гарнитура, или цепната глава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 40 госта