PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин-решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин-решено

Мнениеот aron1 » Чет 20 окт 2016 15:08


Здравейте, доста има изписано по темата ,но да споделя. Колата не пали сутрин от първия път а от 2-3, до сега съм сменил всичко което съм се сетил :
дифтунги на дюзите със гумички болтове и т.н.
филтър горивен и въздушен
клапан за обратната нафта
ВСИЧКИ маркучи за горивото
акумулатора е ЗДРАВ, както и стартера
Всеки казва - смуче въздух, а аз вече не знам къде да гледам и какво да сменям.
Някакви идеи ?
Закачена на компа не дава грешки.

Последна промяна от aron1 на Съб 17 дек 2016 10:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k

Мнениеот fury » Чет 20 окт 2016 16:51


Здравей,
Провери си бушона за подгревните свещи. Намира се върху акумулатора в кутийка, 50А.
Успех...


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k

Мнениеот aron1 » Чет 20 окт 2016 16:55


ок,ще проверя


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4701
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k

Мнениеот tdi fen » Чет 20 окт 2016 17:04


тандем помпата провери някой имат и помпа в резервоара


sirhot
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 06 окт 2012 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот sirhot » Пет 21 окт 2016 16:44


имах подобен проблем оказа се тандем помпата.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 17:49


Мери компресия и налягането на помпата. Също и подгревните свещи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот samo_pechka » Пет 21 окт 2016 18:13


Подгревните свещи нямат сериозно отношение в момента (още не е така студено ) Това не е предкамерен дизел.
Колегата с проблема: като е надолу предницата ( колата е под наклон с муцуната надолу по баира ) как е ? Паркирай я така и на сутринта пробвай, и пиши да видим.


sirhot
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 06 окт 2012 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот sirhot » Пет 21 окт 2016 22:46


при мен с муцуната надолу палеше иначе не та пак казвам тандем помпа

Sent from my x600 using Tapatalk


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот aron1 » Вто 25 окт 2016 16:29


няма зна4ение как е паркирана колата, след голям престой пали трудно,доколкото знам от Ники от клубния сервиз в Герман той лично0 е сменял тандем помпата с нова преди 3г.Колата седя при него няколко дни и неможа да открие проблема
Най новото което сътворийх е,че не затварям капачката на резервоара докрай и сега пали по лесно,но незнам точно защото и времето се позатопли.
Другото което се сети един майстор е ,че мойе ролката на ремъка да се е отхлабила и затова при студено палене губи малко центровка(това го четох и при друг колега със същия проблем,който така си е решил проблема).Тази процедура с ремъка ще я правя тази събота ,както и почистване на турбот,смук.колектори и егр клапан и в неделя ще пиша
П.С.
Въпреки ,че проверих акумулатора ще взема нов и ако пак не се получи нишо се отказвам :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот georgebonev » Вто 25 окт 2016 19:14


Преди да купиш нов акумулатор, иди в някой магазин, където имат тестер да ти го премерят.
Ако имаш мултицет, може да премериш напрежението сутрин, преди да запалиш. Аз ползвах запалката, но внимателно, че може да окъсиш, докато мериш.

След като пали малко по-лесно, при полу-затворена капачка на резервоара - явно ти прави вакуум резервоара -> обратната нафта?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот °niksi° » Вто 25 окт 2016 22:12


Колега не се занимавай с ролката - гарантирам ти, че е ОК. И при смяната на ангренажа и при смяната на о-пръстените съм я гледал, не е там проблема. Както ти казах и лично с бившия собственик на този Пасат се запознахме точно покрай този проблем. Тогава тръгнахме да сменяме о-пръстените на дюзите и се оказа, че на 2 от дюзите са прецакани резбите на дъжачите и се наложи да сменим главата. Сложихме и чисто нова тандем помпа Пиербърг. Малко след това изгубих дирите на колата, но знам следното което надали ще помогне - колата е с дюзи от 131 к.с. които предишния собственик ни накара да сложим и факт, че след това количеството на горивото се вдигна доста /ако не се лъжа дава около 8-10 мг. на загряла кола/. Но факт е, че и с другите дюзи и глава имаше същия проблем - трудно палене след престой когато паднат температурите. И пак ти казвам не се занимавай с ролката - центровката съм я гледал и с ангренажа и с о-пръстените.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот aron1 » Сря 26 окт 2016 10:27


ok,благодаря Ники,еми то остана само тротила да взема :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin
мамка и
Само да попитам ЕГР има ли отношение към сутрешното палене както и смукателните колектори ако са позапушени


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот °niksi° » Сря 26 окт 2016 22:26


Не няма отношение към сутрешното палене.
Днес се сетих друго /аз докато си работя по даден автомобил си мисля за проблемите на хората/, на този пасат мисля, че фабрично нямаше помпа в резервоара и предишния собственик ако не се лъжа инсталира такава, да не би там нещо да се е объркало.
Един жокер на четящите и искащи да помогнат - докато беше колата при мен около 5-6 дни или седмица палеше всяка сутрин от половин оборот, единствено след смяната на о-пръстените на следващия ден запали трудничко, но предния ден я бях оставил да загрее до работна температура след смяната на о-пръстените. Следващите 2-3 дни палеше ОК, но не съм я оставял да загява, т.е. паля сутринта да видя как е, работи минута примерно и я гася, на другия ден пак. Та идеята ми е, че когато не загрява и не работи колата на другия ден палеше ОК, когато работи повече време и загрее на следващия ден пали лошо, с повече въртене.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот aron1 » Чет 27 окт 2016 9:14


След като смених горивния филтър и сложих нов възвратен клапан колата запали от раз на другия ден,но после не я карах два дни и отново драма незапали,явно има нещо около филтъра или самата система около него
Дали няма спукана тръбичка или някоя гарнитурка
НО ФАКТА Е,ЧЕ КОЛАТА ПАЛИ МНОГО ПО ДОБРЕ ОТКАКТО СЪМ РАЗВИЛ КАПАЧКАТА НА РЕЗЕРВОАРА


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин

Мнениеот aron1 » Сря 02 ное 2016 14:15


Явно кучето е заровено около горивния филтър,след леко притягане за сутринта запали добре.Възможно ли е нещо да липсва там в смисъл дифтунга или някой О пръстен,филтъра е с болт по средата
И друго питане е възмойно ли е датчика за студено палене да е заминал(защото колата винаги се закача на топъл двигател за диагностика,може ли да не засича дефект в датчика)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта