Здравейте, доста има изписано по темата ,но да споделя. Колата не пали сутрин от първия път а от 2-3, до сега съм сменил всичко което съм се сетил :
дифтунги на дюзите със гумички болтове и т.н.
филтър горивен и въздушен
клапан за обратната нафта
ВСИЧКИ маркучи за горивото
акумулатора е ЗДРАВ, както и стартера
Всеки казва - смуче въздух, а аз вече не знам къде да гледам и какво да сменям.
Някакви идеи ?
Закачена на компа не дава грешки.
PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин-решено
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин-решено
Последна промяна от aron1 на Съб 17 дек 2016 10:39, променено общо 1 път.
Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k
Здравей,
Провери си бушона за подгревните свещи. Намира се върху акумулатора в кутийка, 50А.
Успех...
Провери си бушона за подгревните свещи. Намира се върху акумулатора в кутийка, 50А.
Успех...
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k
ок,ще проверя
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: не пали сутрин PASSAT 1.9 TDI 116k
тандем помпата провери някой имат и помпа в резервоара
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Мери компресия и налягането на помпата. Също и подгревните свещи.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Подгревните свещи нямат сериозно отношение в момента (още не е така студено ) Това не е предкамерен дизел.
Колегата с проблема: като е надолу предницата ( колата е под наклон с муцуната надолу по баира ) как е ? Паркирай я така и на сутринта пробвай, и пиши да видим.
Колегата с проблема: като е надолу предницата ( колата е под наклон с муцуната надолу по баира ) как е ? Паркирай я така и на сутринта пробвай, и пиши да видим.
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
при мен с муцуната надолу палеше иначе не та пак казвам тандем помпа
Sent from my x600 using Tapatalk
Sent from my x600 using Tapatalk
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
няма зна4ение как е паркирана колата, след голям престой пали трудно,доколкото знам от Ники от клубния сервиз в Герман той лично0 е сменял тандем помпата с нова преди 3г.Колата седя при него няколко дни и неможа да открие проблема
Най новото което сътворийх е,че не затварям капачката на резервоара докрай и сега пали по лесно,но незнам точно защото и времето се позатопли.
Другото което се сети един майстор е ,че мойе ролката на ремъка да се е отхлабила и затова при студено палене губи малко центровка(това го четох и при друг колега със същия проблем,който така си е решил проблема).Тази процедура с ремъка ще я правя тази събота ,както и почистване на турбот,смук.колектори и егр клапан и в неделя ще пиша
П.С.
Въпреки ,че проверих акумулатора ще взема нов и ако пак не се получи нишо се отказвам

Най новото което сътворийх е,че не затварям капачката на резервоара докрай и сега пали по лесно,но незнам точно защото и времето се позатопли.
Другото което се сети един майстор е ,че мойе ролката на ремъка да се е отхлабила и затова при студено палене губи малко центровка(това го четох и при друг колега със същия проблем,който така си е решил проблема).Тази процедура с ремъка ще я правя тази събота ,както и почистване на турбот,смук.колектори и егр клапан и в неделя ще пиша
П.С.
Въпреки ,че проверих акумулатора ще взема нов и ако пак не се получи нишо се отказвам




- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Преди да купиш нов акумулатор, иди в някой магазин, където имат тестер да ти го премерят.
Ако имаш мултицет, може да премериш напрежението сутрин, преди да запалиш. Аз ползвах запалката, но внимателно, че може да окъсиш, докато мериш.
След като пали малко по-лесно, при полу-затворена капачка на резервоара - явно ти прави вакуум резервоара -> обратната нафта?
Ако имаш мултицет, може да премериш напрежението сутрин, преди да запалиш. Аз ползвах запалката, но внимателно, че може да окъсиш, докато мериш.
След като пали малко по-лесно, при полу-затворена капачка на резервоара - явно ти прави вакуум резервоара -> обратната нафта?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Колега не се занимавай с ролката - гарантирам ти, че е ОК. И при смяната на ангренажа и при смяната на о-пръстените съм я гледал, не е там проблема. Както ти казах и лично с бившия собственик на този Пасат се запознахме точно покрай този проблем. Тогава тръгнахме да сменяме о-пръстените на дюзите и се оказа, че на 2 от дюзите са прецакани резбите на дъжачите и се наложи да сменим главата. Сложихме и чисто нова тандем помпа Пиербърг. Малко след това изгубих дирите на колата, но знам следното което надали ще помогне - колата е с дюзи от 131 к.с. които предишния собственик ни накара да сложим и факт, че след това количеството на горивото се вдигна доста /ако не се лъжа дава около 8-10 мг. на загряла кола/. Но факт е, че и с другите дюзи и глава имаше същия проблем - трудно палене след престой когато паднат температурите. И пак ти казвам не се занимавай с ролката - центровката съм я гледал и с ангренажа и с о-пръстените.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
ok,благодаря Ники,еми то остана само тротила да взема
мамка и
Само да попитам ЕГР има ли отношение към сутрешното палене както и смукателните колектори ако са позапушени




мамка и
Само да попитам ЕГР има ли отношение към сутрешното палене както и смукателните колектори ако са позапушени
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Не няма отношение към сутрешното палене.
Днес се сетих друго /аз докато си работя по даден автомобил си мисля за проблемите на хората/, на този пасат мисля, че фабрично нямаше помпа в резервоара и предишния собственик ако не се лъжа инсталира такава, да не би там нещо да се е объркало.
Един жокер на четящите и искащи да помогнат - докато беше колата при мен около 5-6 дни или седмица палеше всяка сутрин от половин оборот, единствено след смяната на о-пръстените на следващия ден запали трудничко, но предния ден я бях оставил да загрее до работна температура след смяната на о-пръстените. Следващите 2-3 дни палеше ОК, но не съм я оставял да загява, т.е. паля сутринта да видя как е, работи минута примерно и я гася, на другия ден пак. Та идеята ми е, че когато не загрява и не работи колата на другия ден палеше ОК, когато работи повече време и загрее на следващия ден пали лошо, с повече въртене.
Днес се сетих друго /аз докато си работя по даден автомобил си мисля за проблемите на хората/, на този пасат мисля, че фабрично нямаше помпа в резервоара и предишния собственик ако не се лъжа инсталира такава, да не би там нещо да се е объркало.
Един жокер на четящите и искащи да помогнат - докато беше колата при мен около 5-6 дни или седмица палеше всяка сутрин от половин оборот, единствено след смяната на о-пръстените на следващия ден запали трудничко, но предния ден я бях оставил да загрее до работна температура след смяната на о-пръстените. Следващите 2-3 дни палеше ОК, но не съм я оставял да загява, т.е. паля сутринта да видя как е, работи минута примерно и я гася, на другия ден пак. Та идеята ми е, че когато не загрява и не работи колата на другия ден палеше ОК, когато работи повече време и загрее на следващия ден пали лошо, с повече въртене.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
След като смених горивния филтър и сложих нов възвратен клапан колата запали от раз на другия ден,но после не я карах два дни и отново драма незапали,явно има нещо около филтъра или самата система около него
Дали няма спукана тръбичка или някоя гарнитурка
НО ФАКТА Е,ЧЕ КОЛАТА ПАЛИ МНОГО ПО ДОБРЕ ОТКАКТО СЪМ РАЗВИЛ КАПАЧКАТА НА РЕЗЕРВОАРА
Дали няма спукана тръбичка или някоя гарнитурка
НО ФАКТА Е,ЧЕ КОЛАТА ПАЛИ МНОГО ПО ДОБРЕ ОТКАКТО СЪМ РАЗВИЛ КАПАЧКАТА НА РЕЗЕРВОАРА
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 1.9 TDI 116 к.с. не пали сутрин
Явно кучето е заровено около горивния филтър,след леко притягане за сутринта запали добре.Възможно ли е нещо да липсва там в смисъл дифтунга или някой О пръстен,филтъра е с болт по средата
И друго питане е възмойно ли е датчика за студено палене да е заминал(защото колата винаги се закача на топъл двигател за диагностика,може ли да не засича дефект в датчика)
И друго питане е възмойно ли е датчика за студено палене да е заминал(защото колата винаги се закача на топъл двигател за диагностика,може ли да не засича дефект в датчика)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 46 госта