Здравеите колеги. Искам да пипитам може ли от клапата като навия болта.
Да се вдигне налягането на турбото и ще има ли разлика. Мотора е 1.9tdi ahu 90hp
1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Ами не знам какво искаш да постигнеш.....Но със сигурност,ако не искаш да си счупиш турбото,по-добре го остави така.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Каквото и да натягаш без гориво няма как да ти върви, както се казва няма ли пушек, няма и вървене.
Налягането на турбото се вдига по електронен път(за чип говоря), турбината не се натяга механично, на старите предкамерни дизели се натяга, ама се пуска и гориво от буст пина.
Разбъзикаш ли лостчето на уестгейта, после не можеш го нагласи никога както е било.
Замисли се за чип
Налягането на турбото се вдига по електронен път(за чип говоря), турбината не се натяга механично, на старите предкамерни дизели се натяга, ама се пуска и гориво от буст пина.
Разбъзикаш ли лостчето на уестгейта, после не можеш го нагласи никога както е било.
Замисли се за чип

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Колега,това не е твоето турбо.Твоето е с променлива геометрия и изобщо не пипай нищо за да не пускаш тема"търся турбо"
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Не е с променлива ,колега.
- Espero
- Мнения: 310
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 0:22
- Автомобил: Passat B4 1.9TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
1z и AHU не са с променлива геометрия.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
red.devilll написа:Колега,това не е твоето турбо.Твоето е с променлива геометрия
Начина на разтоварване, няма никакво значение и при двата вида може да се скъси лостчето, но не е това начина. И какво значи това не е твоето турбо? Да прав си не е, щото моето е с геометрия!
По добрия начин е един Пауър Бокс, като се усили горивото от него и турбото ще започне да катери налягането. И това не е много добро решение, но е по-добро от механично натягане...
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Я се замислете малко дали AHU не е с променлива геометрия??? AGR не е а точно неговия мотор е. А и за пауър бокс не мисля,че е добро решение-по добре се ремапне неговия софт и да знае какво е правено
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Колега,AHU не е с геометрия.Турбината е като на 1Z
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
red.devilll написа:Я се замислете малко дали AHU не е с променлива геометрия???
Колега бъркаш се с ALH... само той от 90-ките е с геометрия.
Това турбо което е постнал колегата е точно с уестгейт, виж лостчето на актуатора как върви успоредно на оста. При тези с геометриите актуатора е в средата между топлата и студената част.
И при двата вида турбини не е желателно да се натяга механично, така или иначе сензора ако отчете по-високо налягане колата ще почне да влиза в авариен режим или по-лошо до счупване.
Най-добрия вариант е да се сменят чиповете и колата ще стане самолет.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Опс имах предвид за ALH, че е с геометрия
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
Чепа при AHU през буксата ли се набива или трябва да се сваля ецу? Също какво друго може да се направимзамдамсемзасили тоя мъртвец и колко кончета вади със стокова карантия, говорим си за сейфти вариант.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
С дюзи от 110 и напомпана турбина може да изкараш до 130-150 к.с. при този двигател се сменят чиповете. За ремап с обд букса, е със смяна на софта, с кабел. Искаш евтино смени екуто с мапнато имаше много които продаваха еку с чипове, поне аз съм попадал на такива обяви.
Успех и прочети малко за чипването, поне да знаеш колко да вдигнеш налягането на турбината.
Успех и прочети малко за чипването, поне да знаеш колко да вдигнеш налягането на турбината.
Re: 1.9tdi ahu 90hp Повишаване на налягане на турбо
На колко бара се надува бууста? Със стоковите дюзи какви коне се вадят? Прави ми впечатление, ме самия звук от работата на дизелака не е както при голф 4, там е някак си по-мека работата, защо е така? При кой е най-добре да се чипват тия дизели?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта