
Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Здравейте колеги търсих подобна тема но тези които има не са същите които на мен ми трябва. Колата ми е пассат Б5 110 к.с., преди три дни след потегляне и достигане на 1800 оборота, започнах да чувам в купето на колата съскане, което идва някъде зад двигателя, поне така се чува вътре в купето. При спряло положение колкото и да я форсираш не се чува, на подемник я вдигнахме и я карахме, но явно не е натоварена и също не се чува. Провериха ми маркучи скоби, никъде не се вижда пукнато, провериха ми кулера и по него няма проблеми. Три сервиза обиколих и то все близки мои познати и нищо не могат да открият. Ако някой може да ми помогне да даде съвет ако някои е имал подобен проблем. Много ще съм благодарен.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
А при диагностика в движение как са стойностите на турбината и т.н. ?
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Не съм правил диагностика, от скоро съм в София и не вярвам на повечето сервизи, ако може да ми препоръчате някой сигурен.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Погледнете обстойно ,най-добре свален,гуменият маркуч към всмукателният колектор!!!
Парчето е около 10-12см и често се къса отдолу!!!
"Майсторите" е трябвало да са го видяли!
Пиши какво е станало.
Парчето е около 10-12см и често се къса отдолу!!!
"Майсторите" е трябвало да са го видяли!
Пиши какво е станало.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
А има ли вариант да се чува откъм маркучето към компа ( ако е с вътрешен МАП де )
Това за късия маркуч към смук.колектор- потвърждавам , често явление е .
Това за късия маркуч към смук.колектор- потвърждавам , често явление е .
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Не можах да намеря пукнати по маркуча, но дали има как да ми го снимаш за кой точно маркуч става въпрос защото аз имам два но и двата са дълги. И не съм много сигурен за кой точно говориш.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Написано е много ясно, два пъти!!!
Снимай си ти мотора отблизо;за да ти кажем.
Снимай си ти мотора отблизо;за да ти кажем.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
download/file.php?id=345615&mode=view
download/file.php?id=345616&mode=view
download/file.php?id=345617&mode=view
Скорошна случка на моя кола. От тази тема са снимките viewtopic.php?f=6&t=384863&start=4290
download/file.php?id=345616&mode=view
download/file.php?id=345617&mode=view
Скорошна случка на моя кола. От тази тема са снимките viewtopic.php?f=6&t=384863&start=4290
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Много благодаря разбрах за кое става въпрос, утре на светло ще го сваля да го огледам но на пръв поглед изглежда като чисто ново. А и много интересно когато си в колата, звука идва някъде зад таблото все едно.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
marin_kov написа:...А и много интересно когато си в колата, звука идва някъде зад таблото все едно.
samo_pechka написа:А има ли вариант да се чува откъм маркучето към компа ( ако е с вътрешен МАП де )
Не съм сигурен в мнението си. Но поне може да кажеш с какъв МАП е колата . Има два типа слагани по Б5 едните :
При другите (по-старите ) е в компа .
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Моя МАП е от вън, както този на снимката не е вътре в компа.
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Това което ме озадачава, е че не губя мощност, няма никаква промяна в движението на автомобила. Днес следобед ще сваля този маркуч и ще пиша какво е станало.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Как са спирачките ти? Може въобще да не е проблем с турбопътища и прочие
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Ако проблема е спирачките ще съска като натискам спирачка, а не като давам газ на 1800 оборота. Проверили сме сервото и маркучите му. Там всичко е наред,
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Имаш ли катализатор? Може и глупаво да ти звучи, но съм чувал (виждал) как съска и хвърля сажди от ръждясала тръба преди катализатора. Толкова е бил запушен, че газовете са излизали от където могат. Намери по просторно място, накарай някой да кара, а ти добре вързан, на отворена врата се наведи и чуй, да не идва съскането някъде от към генерацията.
Щом съскането идва при натоварване, значи идва или от нагнетателната или от изпускателната система. Виж да нямаш спукан колектор, има ли сажди около турбото ... нещо подобно.
Щом съскането идва при натоварване, значи идва или от нагнетателната или от изпускателната система. Виж да нямаш спукан колектор, има ли сажди около турбото ... нещо подобно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта