Здравейте колеги,
Питането ми е за Ауди А4, но двигателят е 1Z - същия който се слага на Голф-ве, Пасат-и и т.н. Колата е автоматик.
Откакто съм я взел (преди 1 година) имаше този проблем от време на време - на дълъг път след първите 100-200км. като натисна газта примерно да изпреварвам колата придърпва, имам чувството, че на моменти спира подаването на гориво... Първо махнах катализатора - проблема се оправи за известно време, после пак се появи. Слагах добавки за чистене на дюзи - СТП, Лики Моли и т.н., като спазвах точно указанията - всичко беше наред за известно време, после пак започна... Скоро ходих до Австрия с колата, като резервоара от тук беше пълен с Лукойл-ска нафта с добавка за чистене - нямаше никакъв проблем до там, после налях унгарски Шел В-Пауър, та 1000км на връщане - нищо, колата си набира плавно и без грижи, разхода с климатик и автоматик беше 6.6 - перфектен мисля.
След 1-2 резервоара в милата родина, вчера карах София-Бургас-София, след първите 100-200км с лукойл-ска нафта пак взе да придърпва при ускорение, иначе мощност си има... И това през целия път...
Колата е ходила в последно време 3-4 пъти в Супер Дизел на диагностика, всичко е на 6+ - помпа - идеална и регулирана, свещи - на 6, турбо - перфектно.... Ходих и в Джемини4 за проверка на автоматика - състояние масло и нивото му - всичко е на 6.
Масла и филтри сменям редовно, масло - на 8хил.км., филтрите със смяната на маслото - маслен, горивен, въздушен...
Скоро имах скъсан маркуч на интеркулера - оправих го, по принцип набира по-мощно, но прекъсванията ме притесняват... А те са от преди да се скъса въпросния маркуч...
Някой да има идея какво й е на колицата ?
1Z Прекъсва при набиране (Ауди А4 Автоматик)
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Според мен трябва да смениш Лукойла с Омв Премиум или компромисен вариант ЕКО дизел и ще усетиш че колата ти не присецва. А с Премиума ще се очароваш от работата в тихи обороти и динамиката на двигателя. Само да вметна, че за мен ОМВ Премиума е миналогодишният Спринт дизел, а сегашният спринт е обикновенният дизел от миналата година 

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
dani_94 написа:Според мен трябва да смениш Лукойла с Омв Премиум или компромисен вариант ЕКО дизел и ще усетиш че колата ти не присецва. А с Премиума ще се очароваш от работата в тихи обороти и динамиката на двигателя. Само да вметна, че за мен ОМВ Премиума е миналогодишният Спринт дизел, а сегашният спринт е обикновенният дизел от миналата година
Тук ти написах ПРЕМИУМ а не спринт, вярно че е по скъп но мисля че си заслужава да пробваш и ако колата ти работи както трябва продължавай, но решението си е твое

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
galaboff написа:Интересно, при едно от двете ходения до там ми казаха, че дебитомера работи перфектно.. тестваха 2 пъти мотора електронно, т.е. закачен на компютър...
Ще видя с Премиум-а на ОМВ какъв е ефекта и ще споделя
На поне 100 места в теми е писано че тест на дебитомер на място е половин тест-трябва си в движение за да е сигурно че всичко е ОК !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Ефекта с смяна на Лукойл с ОМВ е слабо осезаем та не си заслужва паритеЛукойлската нафта няма как да ти направи проблем/макар че е една идея по лоша от ОМВ/.
Да ти кажа, вече съм на втория резервоар нафта от OMW /преди това само Лукойл че в града друга няма:)/ и да ти кажа взех повече да си обичам колата


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Ми аз като тръгвах в Понеделник за Сърбия заредих на ОМВ на Тодор Александров почти цял резервоар и карах из цяла Сърбия-разликата минималнаСигурен ли си че зареждаш от Лукойл ,а не от Петрол с надпис Лукойл?
Ами Валентин Златев нали ми е градски все си мисля че като е направил бензиностанция си е на Лукойл а не на Петрол



- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Stivi написа:...Всъщност е интересно какво е новото в него,че е по-екологичен или че колата върви повече, понеже ако е първото значи съм се набутал залудо
По-екологичен е - с по-малко сяра, т.е. по-малко замърсяваш със серни окиси и оттам по-малко киселинни дъждове. Някои си мислят че като е с по-малко сяра горивото, по-добре и за апаратурите в двигателя, обаче се оказва мит - сярата подпомага мазането, и като е с по-малко (или без) сяра горивото, вместо да издържат повече "железариите", по-бързо се скапват.
Навсякъде Premium Diesel на OMV се рекламира като "новия Евро 5 дизел" - някой да споменава за повече "вървене" ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта