1Z Прекъсва при набиране (Ауди А4 Автоматик)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1Z Прекъсва при набиране (Ауди А4 Автоматик)

Мнениеот galaboff » Пон 14 май 2007 10:48


Здравейте колеги,
Питането ми е за Ауди А4, но двигателят е 1Z - същия който се слага на Голф-ве, Пасат-и и т.н. Колата е автоматик.
Откакто съм я взел (преди 1 година) имаше този проблем от време на време - на дълъг път след първите 100-200км. като натисна газта примерно да изпреварвам колата придърпва, имам чувството, че на моменти спира подаването на гориво... Първо махнах катализатора - проблема се оправи за известно време, после пак се появи. Слагах добавки за чистене на дюзи - СТП, Лики Моли и т.н., като спазвах точно указанията - всичко беше наред за известно време, после пак започна... Скоро ходих до Австрия с колата, като резервоара от тук беше пълен с Лукойл-ска нафта с добавка за чистене - нямаше никакъв проблем до там, после налях унгарски Шел В-Пауър, та 1000км на връщане - нищо, колата си набира плавно и без грижи, разхода с климатик и автоматик беше 6.6 - перфектен мисля.
След 1-2 резервоара в милата родина, вчера карах София-Бургас-София, след първите 100-200км с лукойл-ска нафта пак взе да придърпва при ускорение, иначе мощност си има... И това през целия път...
Колата е ходила в последно време 3-4 пъти в Супер Дизел на диагностика, всичко е на 6+ - помпа - идеална и регулирана, свещи - на 6, турбо - перфектно.... Ходих и в Джемини4 за проверка на автоматика - състояние масло и нивото му - всичко е на 6.
Масла и филтри сменям редовно, масло - на 8хил.км., филтрите със смяната на маслото - маслен, горивен, въздушен...
Скоро имах скъсан маркуч на интеркулера - оправих го, по принцип набира по-мощно, но прекъсванията ме притесняват... А те са от преди да се скъса въпросния маркуч...

Някой да има идея какво й е на колицата ?




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 14 май 2007 11:08


Според мен трябва да смениш Лукойла с Омв Премиум или компромисен вариант ЕКО дизел и ще усетиш че колата ти не присецва. А с Премиума ще се очароваш от работата в тихи обороти и динамиката на двигателя. Само да вметна, че за мен ОМВ Премиума е миналогодишният Спринт дизел, а сегашният спринт е обикновенният дизел от миналата година :roll:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 14 май 2007 12:32


Дано нафтата му е болката, вчера половин час след като сипах на ОМВ спринт дизел и работеше по-тихо на празен ход, в града няма как да я пробвам на сериозно ускорение...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 14 май 2007 17:14


Мдааа и аз отскоро смених Лукойл с Спринт дизел на OMW и засега съм много по-доволен от работата на двигателя!


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 16 май 2007 7:05


Вчера го пробвах и със Спринт-а на ОМВ - пак придърпва, по-леко , но го прави...Ще пробвам пак някоя добавка...


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 16 май 2007 9:22


dani_94 написа:Според мен трябва да смениш Лукойла с Омв Премиум или компромисен вариант ЕКО дизел и ще усетиш че колата ти не присецва. А с Премиума ще се очароваш от работата в тихи обороти и динамиката на двигателя. Само да вметна, че за мен ОМВ Премиума е миналогодишният Спринт дизел, а сегашният спринт е обикновенният дизел от миналата година :roll:


Тук ти написах ПРЕМИУМ а не спринт, вярно че е по скъп но мисля че си заслужава да пробваш и ако колата ти работи както трябва продължавай, но решението си е твое :lol:


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Сря 16 май 2007 12:15


Колега и аз имах същия проблем с пасата на баща ми.
Закарах го на ВАГ и ми казаха, че дебитомерът е на път да се скапе.
Другото което може да провериш и да смениш е щипката на маркучите на горивния филтър. Не е много ако не се бъркам няма 15лв. :)


Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Сря 16 май 2007 12:19


А аз когато имах този проблем закарах колата от Добрич до СФ във БОШ сервиза до царско село, и ми казаха, 4е трябва да сменя нещо си там дето сртува 1800лв. И аз се отказах да го сменям а като се прибрах смених щипката на горивния филтър и се опрвави. :)
А сега ми е за смяна дебитомерът. :)


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 16 май 2007 13:17


Интересно, при едно от двете ходения до там ми казаха, че дебитомера работи перфектно.. тестваха 2 пъти мотора електронно, т.е. закачен на компютър...
Ще видя с Премиум-а на ОМВ какъв е ефекта и ще споделя :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 16 май 2007 17:12


galaboff написа:Интересно, при едно от двете ходения до там ми казаха, че дебитомера работи перфектно.. тестваха 2 пъти мотора електронно, т.е. закачен на компютър...
Ще видя с Премиум-а на ОМВ какъв е ефекта и ще споделя :)


На поне 100 места в теми е писано че тест на дебитомер на място е половин тест-трябва си в движение за да е сигурно че всичко е ОК !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 май 2007 17:52


Ефекта с смяна на Лукойл с ОМВ е слабо осезаем та не си заслужва парите :wink: Лукойлската нафта няма как да ти направи проблем/макар че е една идея по лоша от ОМВ/.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 16 май 2007 18:16


Rabbit_TDI написа:Ефекта с смяна на Лукойл с ОМВ е слабо осезаем та не си заслужва парите :wink: Лукойлската нафта няма как да ти направи проблем/макар че е една идея по лоша от ОМВ/.


Да ти кажа, вече съм на втория резервоар нафта от OMW /преди това само Лукойл че в града друга няма:)/ и да ти кажа взех повече да си обичам колата :)) Дали Лукойлската е била много зле или съм случил добра партида на OMW не знам ,но рзликата е осезаема а тази кола се кара доста така че смея да твърдя че и познавам вървенето:) Почти се доближава до времето когато резервоара беше пълен все още с австрийска нафта......ееех мечти мечти :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 май 2007 21:03


Ми аз като тръгвах в Понеделник за Сърбия заредих на ОМВ на Тодор Александров почти цял резервоар и карах из цяла Сърбия-разликата минимална :? Сигурен ли си че зареждаш от Лукойл ,а не от Петрол с надпис Лукойл?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 17 май 2007 13:55


Rabbit_TDI написа:Ми аз като тръгвах в Понеделник за Сърбия заредих на ОМВ на Тодор Александров почти цял резервоар и карах из цяла Сърбия-разликата минимална :? Сигурен ли си че зареждаш от Лукойл ,а не от Петрол с надпис Лукойл?


Ами Валентин Златев нали ми е градски все си мисля че като е направил бензиностанция си е на Лукойл а не на Петрол :) А сега да споделя нещо от днес,бях в София по-работа и отвам да заредя на OMW-гледам има и от новия рекламиран Премиум дизел /1.89лв/ та на резервоар пълен 1/3 с Спринт дизел доливам догоре с Премиум и какво става.......ами това че вече няма да сипвам такъв :evil: Всъщност е интересно какво е новото в него,че е по-екологичен или че колата върви повече, понеже ако е първото значи съм се набутал залудо :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 17 май 2007 14:28


Stivi написа:...Всъщност е интересно какво е новото в него,че е по-екологичен или че колата върви повече, понеже ако е първото значи съм се набутал залудо :)

По-екологичен е - с по-малко сяра, т.е. по-малко замърсяваш със серни окиси и оттам по-малко киселинни дъждове. Някои си мислят че като е с по-малко сяра горивото, по-добре и за апаратурите в двигателя, обаче се оказва мит - сярата подпомага мазането, и като е с по-малко (или без) сяра горивото, вместо да издържат повече "железариите", по-бързо се скапват.
Навсякъде Premium Diesel на OMV се рекламира като "новия Евро 5 дизел" - някой да споменава за повече "вървене" ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 142 госта