колеги здравейте,
става дума за гореспоменатия "безпроблемен" двигател, до скоро мислих че съм излекувал всичко, но колата започна да изхвърля антифриз през капачката.
главата е направена "уж", капачката е сменена, колата не пуши, не загрява, маркучите са умерено твърди(почти им доближавам 2те страни с пръсти когато ги стисна.).
когато стой определено време(повече от 2-3 часа) пали по-трудно от нормалното, но мисля че няма общо с изхвърлянето на антифриза. имате ли идеи какво друго да проверя?



2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
какво означава глава е направена "уж"
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
пак там търсете проблема, заварката е временно решение, рядко след заварка проблемите приключват...
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
мх.. ако проблема беше в главата дали нямаше да гори антигриза или да надува маркучите?
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
при преливащо казанче едва ли можеш да хванеш разход на антифриз, направете тест за газове в антифриза, преливащо казанче и меки маркучи в това време нещо не се връзва
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
Погледни и водната помпа, но имай нагласа за обезглавяване на мотора
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
нова глава с гарнитура болтове и труд струва повече от колата потърсете втора употреба,ако успете да намерите някоя подменена от безпроблемните номера
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
водната помпа ми допада като отговор, но ако е тя дали нямаше да загрява колата?
Re: 2.0 tdi bкd- изхвърля охладителна течност през капачката на казанчето
А, блока провери ли дали ти е крив ? Същия проблем на 1.9 тди имах, меки маркучи, а през казанчето излизаше 1.5л вода за 70км :) Проблема беше в крива глава, заминала гарнитура и кривнал блок.Беше с много леки отклонения и цялата работа се е случвала само при високи обороти, а при ниски нямаше проблеми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта