Проблем с палене на пасат автоматик - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Проблем с палене на пасат автоматик - решен

Мнениеот Mitko_M » Пет 22 авг 2008 17:59


Здравейте!От доста време чета вашия форум и се радвам че има толкова компетентни хора като вас.Ето че дойде време и аз да пиша тук.Имам Пасат Б5 автоматик V6 TDI.Проблема се появи преди 1 час.Отивам да наливам нафта.Влизам,въртя ключа,пали като часовник.Преместих я 2 метра напред и я изгасих.Отварям капачката и я напълних догоре(с обезвъздушаване).Оставих отворена капачката да я поместя пак малко напред защото пречеше.И така при отворена капачка отидох да паля.Влизам въртя...въртя...въртя, но никакъв ефект.Стартера върти, но не пали :? .Затворих капачката и пак опитах, но пак не запали. :cry: .Ако някой има идея моля да я сподели.Спешно е.Благодаря предварително!

Последна промяна от Mitko_M на Пон 25 авг 2008 0:20, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ligustrum » Съб 23 авг 2008 23:23


може и да е малко късно,но мисля,че има значение в каква позиция ти е лоста на автоматика :roll: май не пали освен на неутрална.ако греша ме поправете :oops:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 23 авг 2008 23:50


ligustrum написа:може и да е малко късно,но мисля,че има значение в каква позиция ти е лоста на автоматика :roll: май не пали освен на неутрална.ако греша ме поправете :oops:
:no-no
ако лоста не е в правилното положение не върти стартера.много се надяваме да има въздух в системата.тоя мотор се обезвъздушава сравнително трудно,че ако не е въздух... ,диагностиката ще покаже,но тия помпи ...на никой не го пожелавам.


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Нед 24 авг 2008 0:06


Проблема е, че съм в Китен в момента.И вече не съм сигурен дали е засмукала въздух, защото едно момче дойде от Приморско за диагностика, но на компютъра му не даде никаква грешка.Незнам какво да правя вече.Най-вероятно на платформа към Севлиево ще е :cry: .На ауспуха духа(да речем да е от катализатора).В понеделник сутрин ще я караме към Севлиево.Ако имате идея до тогава,моля да ми пишете :cry:.На паркинг и на свободна да се мъча да я паля ефекта е един и същ....не пали и не пали... :?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 24 авг 2008 0:10


може ли да е останала без или с малко нафта


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Нед 24 авг 2008 0:16


Колега, не може защото едвам му налях 10 литра и резервоара се напълни(как да е останала без гориво)?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 24 авг 2008 0:35


колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Нед 24 авг 2008 0:40


Добре де колега според теб възможно ли е да е от това, че не съм затворил капачката.На мен ми се струва някак необяснимо да засмуква чак от капачката.И когато се завърти се чува цъкане.Развихме леко една от дюзите, но тя пръска гориво.Гориво има, впръсква се но колата не пали....


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 24 авг 2008 1:00


в никакъв случай не е от капачката,не е и от катализатора.трябва да се погледне от майстор, не само да се четат грешки.


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Нед 24 авг 2008 1:06


Добре, съгласен съм с теб , но в момента, ако имаш идея нещо да пробвам кажи.Уж я гледа момчето от Приморско и каза никакви проблеми не дава..То иначе е ясно(за понеделник). :?


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Пон 25 авг 2008 0:17


ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .
Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара.. 8) .Днес въртях почти до отказ на стартер и полека-лека колата даде признаци, че ще запали...и накрая запали :) .Сега си пали както преди(като часовник).Съвета ми към всички е не палете на отворени капачки на резервоара,за да не се получи същото нещо като с мен.Искам да изкажа искрената си благодарност на ifidik за оказаната помощ.Благодаря колега, спести ми много допълнителни разходи и главоболие!Незнам как ще ти се отблагодарявам. :beer . love.vwclub


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 27 авг 2008 9:39


Mitko_M написа:
ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .
Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара.. 8) .Днес въртях почти до отказ на стартер и полека-лека колата даде признаци, че ще запали...и накрая запали :) .Сега си пали както преди(като часовник).Съвета ми към всички е не палете на отворени капачки на резервоара,за да не се получи същото нещо като с мен.Искам да изкажа искрената си благодарност на ifidik за оказаната помощ.Благодаря колега, спести ми много допълнителни разходи и главоболие!Незнам как ще ти се отблагодарявам. :beer . love.vwclub


Проблема ти не е бил в отворената капачка.
Не знам колко нафта си имал, но това ще ти се появи пак.
Има случай, когато сондата не смуче почти до края горивото и примерно като остане около 10л прекарва и въздух, а от там трудно палене. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 28 авг 2008 13:17


и наи вероятно е от смотаната система при нафтовия филтър-нафтовия троиник които не херметизира системата от време на време


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 28 авг 2008 14:14


niks76 написа:и наи вероятно е от смотаната система при нафтовия филтър-нафтовия троиник които не херметизира системата от време на време
И най-сигурното решение май е слагане на нафтов филтър от 2004+ VW, които са без този скапан тройник.


Mitko_M
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот Mitko_M » Вто 02 сеп 2008 15:47


Здравейте отново!Прибрах се от морето, но наистина проблема иска май пак да се обажда.Може наистина да не е било от капачката, но аз нея набедих, защото досега колата не беше давала никакви проблеми.След пълнене на резервоара колата се опита пак да не запали.Но все пак запали, но се усети това прекарване на въздух.Сега не го прави при всяко палене,даже мога да кажа, че досега откакто стана проблема, го е направила 2-3 пъти(но успява да си запали де).Тук пак я карах на диагностика, но проблем не дава и това е.Този филтър от по-новите ще стане ли за този модел?И каква е разликата в цената?Засега така ще я карам да видя дали ще зачестят тези проблеми, но ако имате идеи от какво може да е споделете.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта