

ligustrum написа:може и да е малко късно,но мисля,че има значение в каква позиция ти е лоста на автоматикамай не пали освен на неутрална.ако греша ме поправете
Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара..ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа .
Mitko_M написа:Проблема е решен!За пореден път се убедих че има хора в този форум, които искат и могат да помогнат.Оказа се невъзможното и нещото, което никой не можеше да го допусне.Явно е засмукала въздух през отворената капачка(или си прави някакъв вакуум незнам),макар и да имаше много нафта в резервоара..ifidik написа:колега ,нека друг да върти на стартер ,а ти слушай помпата след като спре въртенето дали има някакви шумове от нея.трябва да се чува секунди след спирането на въртенето- цъкане.много е тъпо,но няма как да се насочим по друг начин в случая.ако чуваш цъкането, със обезвъздушаване ще запали,но ако не го чуваш ,в тия жеги си поредната изгоряла помпа ..Днес въртях почти до отказ на стартер и полека-лека колата даде признаци, че ще запали...и накрая запали
.Сега си пали както преди(като часовник).Съвета ми към всички е не палете на отворени капачки на резервоара,за да не се получи същото нещо като с мен.Искам да изкажа искрената си благодарност на ifidik за оказаната помощ.Благодаря колега, спести ми много допълнителни разходи и главоболие!Незнам как ще ти се отблагодарявам.
.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта