Проблемно палене при топъл двигател 1.9д
Проблемно палене при топъл двигател 1.9д
Здравейте,искам да ви попитам защо при топъл двигател на дизелов автомобил срещам такава трудност при палене.Много ми е интересно защо като е студен двигателя пали от раз.Автомодилът е поло1.9Д-99год
Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д
сменил съм филтрите,а стартера ми се струва че върти нормално,акумолатора си е чисто нов.А пък както казжаш че може да е от центровката не ми се вяржа тя нямаше да поли като е студена според мен. Има не6то което може да е това че като е топла като дам на контакт ме ми светва да подгрява поне само за секунда.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д
абе колега на студено свещите ба4кат,а на топло неtisho23 написа:сменил съм филтрите,а стартера ми се струва че върти нормално,акумолатора си е чисто нов.А пък както казжаш че може да е от центровката не ми се вяржа тя нямаше да поли като е студена според мен. Има не6то което може да е това че като е топла като дам на контакт ме ми светва да подгрява поне само за секунда.
питаш -имаш и отговор,моля те не философстваи

Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д
Днес ходих при един майстор и установи 4е проблема е електри4ески.Извинямам се за моето филосовстване,ама това е понеже много ми се насабра в последният месец.Така или ина4е ви занимавам с проблемите си имам о6те един проблем с ел стъклото жилото ми се скъса,можете ли да напътите от коя авто морга мога да си го закупя около Русе понеже тук не разполагат с механизама за ел стъклото.Ако знаете и искате да ми помогнете ми пи6ете от кой град и тел за свръзка ако знаете разбира се.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 23 фев 2007 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
И моята ми прави чакмаци от време на време,но ги прави когато стрелката показва 70 или под 70 гр.Когато е по -загряла или студена пали от раз.Може би тогава колата не е достатъчно студена зада включи подгряването на свещите и не е достатъчно топла зада запали лесно без тях.Може и да греша.И аз съм с 1.9D-AEF.
Ако става дума за 1.9 AEF - има следната особеност: подгряващите свещи просто не работят когато дадете на контакт и температурата на двигателя е над 70 градуса. Трябва или отделен бутон за включване на свещите или има вариант за рязане на два кабела излизащи от управляващия блок, които прекъсват температурния датчик. Последното не е за препоръчване. Според мен. Ако все пак решите да режите - пишете ми да ви кажа цветовете.
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Аз съм с TDI но го имах същия проблем, като загрее колата над 70 градуса и палеше трудно-въртях към 5-6 секунди докато запаля. Използвах търсачката във форума и попрочетох малко и взех да пробвам на баща ми акумулатора - BOSCH Silver 680A пусков ток и клата почна да си пали нормално, покарах 2-3 дена и установих че в това е бил проблема е бил в акумулатора, та мисълта ми е да пробваш с акумулатора на някой приятел преди да предприемаш какъвто и да е друг ремонт
[/i]

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 122 госта