Проблемно палене при топъл двигател 1.9д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tisho23
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблемно палене при топъл двигател 1.9д

Мнениеот tisho23 » Съб 27 яну 2007 19:09


Здравейте,искам да ви попитам защо при топъл двигател на дизелов автомобил срещам такава трудност при палене.Много ми е интересно защо като е студен двигателя пали от раз.Автомодилът е поло1.9Д-99год




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 27 яну 2007 20:00


филтри сменял ли си ги скоро;калпава центровка;слаб акумулатор или стартера върти бавно;и наи лошото е -няма компресия


tisho23
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д

Мнениеот tisho23 » Вто 13 фев 2007 18:47


сменил съм филтрите,а стартера ми се струва че върти нормално,акумолатора си е чисто нов.А пък както казжаш че може да е от центровката не ми се вяржа тя нямаше да поли като е студена според мен. Има не6то което може да е това че като е топла като дам на контакт ме ми светва да подгрява поне само за секунда.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д

Мнениеот niks76 » Сря 14 фев 2007 11:06


tisho23 написа:сменил съм филтрите,а стартера ми се струва че върти нормално,акумолатора си е чисто нов.А пък както казжаш че може да е от центровката не ми се вяржа тя нямаше да поли като е студена според мен. Има не6то което може да е това че като е топла като дам на контакт ме ми светва да подгрява поне само за секунда.
абе колега на студено свещите ба4кат,а на топло не
питаш -имаш и отговор,моля те не философстваи :wink:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 14 фев 2007 13:39


Колегата ти казва всичко много ясно но може би ти спестява за помпата. :D


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Сря 14 фев 2007 14:46


ако не си помпа-дюза....мисля че проблема е в нафтовата помпа....


tisho23
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблемно палене при топъл двигател 1.9д

Мнениеот tisho23 » Сря 14 фев 2007 15:05


Днес ходих при един майстор и установи 4е проблема е електри4ески.Извинямам се за моето филосовстване,ама това е понеже много ми се насабра в последният месец.Така или ина4е ви занимавам с проблемите си имам о6те един проблем с ел стъклото жилото ми се скъса,можете ли да напътите от коя авто морга мога да си го закупя около Русе понеже тук не разполагат с механизама за ел стъклото.Ако знаете и искате да ми помогнете ми пи6ете от кой град и тел за свръзка ако знаете разбира се.


Потребителски аватар
Stiv
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ахтопол

Мнениеот Stiv » Сря 14 фев 2007 19:33


Стартера ти е за смяна имаш слаба връзка ,на дядото на полото беше така, смениха стартера и се оправи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 фев 2007 21:50


Може и да е само за профилактика.Като взех колата моя беше пълен с листа и с разбит лагер-срещу 20 лв. стана нов.


lyudmiltodorov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот lyudmiltodorov » Пет 18 май 2007 13:40


Моля те tisho23, взех си същото поло и имам същия проблем с паленето на топъл двигател, кажи ми какъв е ел. проблема?


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 18 май 2007 18:24


И моята ми прави чакмаци от време на време,но ги прави когато стрелката показва 70 или под 70 гр.Когато е по -загряла или студена пали от раз.Може би тогава колата не е достатъчно студена зада включи подгряването на свещите и не е достатъчно топла зада запали лесно без тях.Може и да греша.И аз съм с 1.9D-AEF.


ikerchev
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ikerchev » Съб 19 май 2007 15:37


Ако става дума за 1.9 AEF - има следната особеност: подгряващите свещи просто не работят когато дадете на контакт и температурата на двигателя е над 70 градуса. Трябва или отделен бутон за включване на свещите или има вариант за рязане на два кабела излизащи от управляващия блок, които прекъсват температурния датчик. Последното не е за препоръчване. Според мен. Ако все пак решите да режите - пишете ми да ви кажа цветовете.


Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Мнениеот plamen_at » Съб 19 май 2007 17:40


Аз съм с TDI но го имах същия проблем, като загрее колата над 70 градуса и палеше трудно-въртях към 5-6 секунди докато запаля. Използвах търсачката във форума и попрочетох малко и взех да пробвам на баща ми акумулатора - BOSCH Silver 680A пусков ток и клата почна да си пали нормално, покарах 2-3 дена и установих че в това е бил проблема е бил в акумулатора, та мисълта ми е да пробваш с акумулатора на някой приятел преди да предприемаш какъвто и да е друг ремонт :wink:[/i]


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Мнениеот iliankocov » Сря 23 май 2007 11:46


бате, провери пак акумулатора щото и аз си мислех че моя е нов и имах същия като твоя проблем и като го отворих се оказа че има 3 пръста смрад на дъното и си купих един нов акумулатор и всичко се оправи :wink: :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 23 май 2007 18:54


Това е положението-TDi-то си иска голям пусков ток и читав стартер за да
пали от четвърт на топъл мотор,на студен и веднъж да успее да превърти е запалил :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 160 госта