До сега на други коли винаги сам съм го сменял, обаче на тази... Заврян е у кучи гз и според документациите, трябва да се свали радиатора, интеркулера, радиатора на парното, генератора... Реших на чека, да сменят и него. Според майстора, обаче, не си заслужава поради многото работа - 200-300 EUR за труд, за смяна на част за около 30 EUR. Така и така, казва, след около 50 000км ще се сменя ангренажен комплект, да мине с едно разглобяване.
И все пак, има ли някакъв лесен, или поне не толкова труден, начин за смяна на термостата?



Passat B6 CBAB смяна на термостат
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 CBAB смяна на термостат
Слагай картона пред радиатора, а двигателя охлаждай с парното, като регулираш силата му според температурата на двигателя. Така охлаждането на двигателя се поема от парното, т.е. подобряваш КПД на двигателя през зимния сезон...
Re: Passat B6 CBAB смяна на термостат
На този мотор термостата се сменя отгоре, алтернатора пречи и се сваля. Никакви радиатори, кулери и т.н. Не е елементарно, но не е толкова сложно , колкото са ти го описали.
Номера на частта е 03L 121 111 AC
Номера на частта е 03L 121 111 AC
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B6 CBAB смяна на термостат
Благодаря.
Някъде четох, че можело и само със сваляне на AGR-а, без да се сваля алтернатора. Става ли така или само ще си изподера ръцете?
Някъде четох, че можело и само със сваляне на AGR-а, без да се сваля алтернатора. Става ли така или само ще си изподера ръцете?
Re: Passat B6 CBAB смяна на термостат
възможно и да става , поогледай кое ти го закрива и прецени кое ти е по-лесно
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 CBAB смяна на термостат
Както каза колегата не е толкова сложно, но не е и просто на тези мотори. Аз свалям дросела /преди ЕГР-а/, когато имам време и алтернатора. Има една тръба пластмасова която влиза в тялото на термостата, с нея е малко игра, добре е да се освободи от крепежите преди да се разкачи от термостата. Вадя и пръчката за маслото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта