става дума за вездесъщия проблем със забиването при високи обороти и вездесъщия n75.
Знам, че има много изписано за него, но това което ме интересува не го прочетох никъде. Въпроса ми е как да го проверя дали бива без да съм го сложил на колата. Вземах един от морга който беше за EGR-то, като ми казаха, че са взаимно заменяеми. На 2000 оборота се изстрелваше, но на 120км пак заби. Питах в сервиз и ми казаха, че не са взаимно заменяеми. Вземах друг, ефекта беше, все едно си карах с моя стария. Клапана нали има три щуцера два на капачето и един под тях. Засмуках с уста през този щуцер които е най - отдолу и този клапан който вземах първо(за егр-то)държеше на вакума, а моя клапан, не държеше - взимаше въздух. Втория клапан който вземах от моргата, пак засмуках, но и той не държеше вакума и взимаше въздух и издаваше звук (като пърдене
