голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ico_1986
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот ico_1986 » Нед 06 яну 2013 12:49


Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот samo_pechka » Нед 06 яну 2013 15:01


Колата когато е прекъсвала ,студена ли е била?


ico_1986
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот ico_1986 » Нед 06 яну 2013 15:40


когато е студена и топла го прави този проблем,снощи се прибирах по околовръстното и реших да е настъпя на 100 км. пак прекъсна на по малки обороти(около 2500 някъде бяха) повторих на 110 отново


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот Dobromirski » Нед 06 яну 2013 17:10


по първият въпрос :търсачкаа
по вторият въпрос :търсачкаа (както колегата се е досетил, маслото ти е било твърде гъсто и е останала с отворен клапан )


chavetoo
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 05 яну 2013 7:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот chavetoo » Пон 07 яну 2013 6:40


Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми.
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач :?:


Потребителски аватар
iavor89
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
Автомобил: Golf AFN
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот iavor89 » Пон 07 яну 2013 13:21


Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор. :012:


ico_1986
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот ico_1986 » Вто 08 яну 2013 10:37


Току що се връщам от един сервиз на бош,закачихме я на компютъра и след десетки проблеми които ми изброи ,че може да е в крайна сметка установиха ,че турбото надува прекалено много ,превишено налягане .Клапанчето което регулира това работило ,това клапанче в което влизат вакуум маркучите ,оставих колата там и ми казаха ,че имало някакво лостче на лопатките което било зацапано или блокирало и ще пробват да го раздвижат,но дали е от това не знае на 100 процента ,ще видим утре като си я взема..


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот brum » Вто 08 яну 2013 15:17


chavetoo написа:Защо пишете глупости за клапаните. Вече го прочетох в няколко теми.
Има си клапан ма маслото който следи налягането, гъсто не гъсто.... налягането си е налягане. Затова няма как като е студено да има повече налягане което да накара повдигача да задържи отворен клапана. А и колко е хода на хидравличният повдигач :?:


Точно тоя клапан на помпата прави проблем - задържа понякога. С гъсто масло - по-лесно. Имах тия дертове, смених помпата - проблема не се е повторил след това. А относно хода - достатъчно е да се отвори с малко и да нямаш налягане в цилиндрите. Относно хода на повдигача - достатъчно, за да чукат в буталата. При мен се чуваха :) .

iavor89 написа:Намери кола с манометър за налягане на маслото, сравни налягането при топъл и студен мотор. :012:


Разлика има, ама само на ниски обороти. Като е топло маслото е по-"тънко". Като е по-тънко дебита на помпата не смогва и на ниски обороти налягането пада. Обаче максималното налягане ще е същото както и с топло, и със студено масло. Това разбира се ако работи правилно клапана на помпата :) .


ico_1986
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот ico_1986 » Чет 10 яну 2013 12:28


оказа се че е от това лостче на лопатките на турбото не ми говори много това не го разбирам ,но колата върви повече от преди ,но ми откриха др. проблем бая е омаслено турбото и е тръгнало да издава багажа ,казаха ми че ако турбото засмучело масло и се смесело с дизела колата щяла да се исфорсира и нямало гасене дори и махнеш ключа и се пръскал мотора,ако съм успеел на скорост с натисната спирачка да е изгася е добре .от там отидох в друг сервиз само за турбото казах си им аз проблема ,те ми отговориха че щом не гиби масло да си е карам а колата наистина не губи масло ,може да е мн.малко в рамките за дизел ,сега незнам на кои да вярвам :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот samo_pechka » Чет 10 яну 2013 19:33


Вала на турбината има ли "луфт" ,радиален се допуска лек, но аксиален-не! Омасляването може да не е от турбината ( тя да е причината) :!: Може друг да е проблема- примерно клапан картерна вентилация.


ico_1986
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот ico_1986 » Сря 23 яну 2013 12:14


сега пък започна да пуши при по високи обороти нормално ли е това?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот IvailoOo » Сря 23 яну 2013 15:34


Не


Потребителски аватар
adelante
Мнения: 51
Регистриран на: Нед 01 авг 2010 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот adelante » Чет 21 фев 2013 18:03


Колеги, какво стана с проблема, че и аз го имам същия проблем ,на същия двигател ( 1.9TDI 110hp AHF) ?


karaika
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 01 дек 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: krichim

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот karaika » Пет 22 фев 2013 10:44


ico_1986 написа:Здравейте приятели,имам едно проблемче с турбото ще съм благодарен някои ако може да помогне с някакво мнение.На високи убороти често взе да ми изключва турбото някой път на 3200 някои път на 4000 , но не винаги ,след като е изгася и после запаля пак се оправя.Днес на място е исфорсирах и двигателят взе да се тресе все едно работи на 3 целиндъра и да излиза бял дим от аспуха ,изгасих е запалих и няма проблем работи си добре ,въпросчето ми е от къде идва това изключване на турбото или дали въобще е от това , благодаря ви предварително..


gacoo
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: голф 4 тди 110 проблем с турбо прекъсва.

Мнениеот gacoo » Чет 28 фев 2013 23:21


колеги някакви новини по темата че и аз съм със същия проблем (1.9ТДИ AHF 110cv)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, petiop и 66 госта