Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 05 дек 2019 13:14


Абсолютно вярно е това но в града ми няма дизел сервиз със стенд за дюзи. Проблеми във паленето вървежа и разхода нямам.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3841
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот Andonov » Чет 05 дек 2019 13:42


Маховика как е?


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Чет 05 дек 2019 13:59


Супер засега. Нещо ме насочва към генератора защото когато тресе има колебания в плафоните и фаровете.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4976
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 05 дек 2019 14:02


Виж ролката на алтернатора дали не е разбита. Пистовия ремък трябва да върви гладко и обтягащата му ролка да стои почти стационарно без да трепери.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Съб 07 дек 2019 16:44


На клемите на акумулатора при абсолютно всички консуматори пуснати 13.28v като се мени до 13.32v. А нa запалката с онзи уред показва 13.3v. При изключване на всички консуматори 14.2v. Не знам и не съм сигурен дали тресенето на празен ход може да се дължи на генератора и колебанията на волтажа но за момента няма как да проверя дюзите на стенд. Също така не намирам други признаци водещи до такъв проблем.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4712
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот milmar » Пон 09 дек 2019 10:04


Трябва при всякакви консуматори напрежението на генератора да е над 14V. За това, какво напрежение достига до клемите на акумулатора има и други условности, разни електрически връзки с възможен лош ел. контакт, но според мен има някакъв проблем около генератора. Дали е електрически - в самия генератор или по връзките или е свързан с ремък или ролка - трябва да се установи.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4976
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 дек 2019 12:54


Не е точно така при този пасат. Тук може да зарежа и с 13 волта според нуждите на акумулатора.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3841
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот Andonov » Пон 09 дек 2019 13:58


Milmar казва че трябва да е над 14В при всички консуматори и е точно така. Когато няма консуматори и акумулатора е зареден, напрежението дори пада малко под 13В. С всеки добавен консуматор напрежението се вдига. Другото интересно е че при движение и зареден акумулатор напрежението е около 13В, след връщане на педала на газта напрежението скача на 14.8 и пада след подаване на газта.
Това е при всички марки коли с интелигентен сензор (модул) на батерията и кодирани да зареждат AGM акумулатор.


deas
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
Автомобил: VAG 5+
Двигател: BJB
Местоположение: XackoBo

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот deas » Пон 09 дек 2019 14:29


AGM акумулатор не е ли при старт-стоп системи, автора на темата е писал че не е старт-стоп автомобила


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4976
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 09 дек 2019 14:33


Ако има предвид, че при повече консуматори трябва зарядното напрежение да се повиши е ансолютно вярно. Аз от написаното "Трябва при всякакви консуматори напрежението на генератора да е над 14V." разбирам, че при какъвто и да е консуматор (всякакъв) трябва да е над 14в. Float charging е интелигентно зареждане, което зарежда според нуждите, температура, заредеността на батерията. В интерес на истината сваля разхода на гориво, заради разтоварването на мотора и то осезаемо. Докато пристигне AGM акумулатора ми карах с обикновен и зареждането беше нон стоп 14.7 като . При ППХ и/или задействана спирачка зарежда на макс да.


deas
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
Автомобил: VAG 5+
Двигател: BJB
Местоположение: XackoBo

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот deas » Пон 09 дек 2019 14:59




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4712
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот milmar » Пон 09 дек 2019 16:04


И моята кола е с AGM имам волтметър и го наблюдавам от време на време. Има колебания по отношение на околната температура и заряда на акумулатора, но такива отскоци свързани с педала за газта от 14.8 на 13 не съм виждал, но да го оставим встрани, аз не писах за това.

Не знам дали прочетохте добре, това което аз коментирах:
VWPASSATGL написа:На клемите на акумулатора при абсолютно всички консуматори пуснати 13.28v като се мени до 13.32v. А нa запалката с онзи уред показва 13.3v. При изключване на всички консуматори 14.2v. .....


При непроменими други фактори, включването на повече консуматори води до понижаване на напрежението ... ако това е нормално според някой от вас, нека обясни, според мен не е. По този повод написах, че и при всички възможни товари напрежението на клемите на генератора трябва да е поне 14V. Теста на колегата е ясно описан - включва много консуматори - напрежението "кляка", изключва - вдига се ...


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 09 дек 2019 20:02


Скоро вкарвам колата в сервиз за генератора но дали това тресене може да е от токове?


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Пет 20 дек 2019 22:51


DoH_KuXoT написа:Виж ролката на алтернатора дали не е разбита. Пистовия ремък трябва да върви гладко и обтягащата му ролка да стои почти стационарно без да трепери.


Шайбата е разбира, утре ще взема колата след поставяне на нов генератор. Стария беше диагностициран но няма как да се смени диодния блок и се наложи цялостна подмяна с нов. Утре ще разбера дали се е оправил проблема с тресенето.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 266
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B6 2009 CBDC 2.0 TDI 110кс тресе на празен ход

Мнениеот VWPASSATGL » Съб 21 дек 2019 18:24


Сложиха ми нов генератор за 420 лева. При пуснати всички консуматори напрежението е 13.5 а със спрени всички 14.2. Един вид положението малко се подобри от преди когато беше 13.2 но все пак пада под 14 волта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта