Колеги колата е голф 4 1.9 асз 131 с ремап, сток турбина гт1749ва. Проблема е с пренадуване основно във високите обороти на 3та, 4та. Н75 сменен с нов, актуатора максимално удължено лостче (имаше подобрение, но не достатъчно), турбото е сваляно и изчистено ръчно, 2 пъти профилактично е чистено и със прей за фурни. Колата не забива има ряз и сила, върви на бургия

, притесняваме това катерене на налягането във високите и тези 94.0% на н75. Н75 както написах е нов, но ако може някои да ми каже метод по който да го изпробвам дали е в ред, актуатора е чистен, смазан, не е умекнала прожината, мембраната е здрава държи вакуум, лостчето е максимално удължено даже се усеща 2мм напрежение на прожината при монтаж, единствено се усеща понякога леко прискърцване на свиване на ръка, но иначе не е умекнала прожината. Вакуумните маркучета не съм проверил, но според мен са здрави има вакуум. Другото ми съмнение е ремапа, евентуално ако просто е така настроена. Прилагам лог на 1ви и 11ти, на 3та и 4та от 3000 до 4000обр. Моля за мнения и за съвети как да се спрява с това катерене на налягането.
