голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот asko131 » Нед 12 апр 2020 11:36


Колеги колата е голф 4 1.9 асз 131 с ремап, сток турбина гт1749ва. Проблема е с пренадуване основно във високите обороти на 3та, 4та. Н75 сменен с нов, актуатора максимално удължено лостче (имаше подобрение, но не достатъчно), турбото е сваляно и изчистено ръчно, 2 пъти профилактично е чистено и със прей за фурни. Колата не забива има ряз и сила, върви на бургия :mhihi , притесняваме това катерене на налягането във високите и тези 94.0% на н75. Н75 както написах е нов, но ако може някои да ми каже метод по който да го изпробвам дали е в ред, актуатора е чистен, смазан, не е умекнала прожината, мембраната е здрава държи вакуум, лостчето е максимално удължено даже се усеща 2мм напрежение на прожината при монтаж, единствено се усеща понякога леко прискърцване на свиване на ръка, но иначе не е умекнала прожината. Вакуумните маркучета не съм проверил, но според мен са здрави има вакуум. Другото ми съмнение е ремапа, евентуално ако просто е така настроена. Прилагам лог на 1ви и 11ти, на 3та и 4та от 3000 до 4000обр. Моля за мнения и за съвети как да се спрява с това катерене на налягането.
LOG-01-011-001-xxx123321555.xlsx
(10.6 KиБ) Свален 255 пъти
:beer




asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: Пренадуване ASZ

Мнениеот asko131 » Пон 13 апр 2020 9:10


никой ли няма да каже нещо??


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1128
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Пренадуване ASZ

Мнениеот nikolay_ss » Пон 13 апр 2020 10:31


Лопатките на геометрията гледал ли си ги? Не може да разтовари нормално, затова ти растат %.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот megatronS » Вто 14 апр 2020 10:25


Изпрати ми ремап файла и ще ти кажа за една минута, дали е от него. Не си играй с други неща, предполагам, че точно там е проблема.


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот asko131 » Вто 14 апр 2020 10:45


Колега извинявай, но не съм много запознат... как да си сваля ремап файла, разполагам само с ваг-ком?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот megatronS » Вто 14 апр 2020 13:28


Този , който ти го е правил не ти ли е дал оригинала и ремапа? Предполагам нито едно от двете. Файлът може да се свали с чип тунинг адаптер MPPS, който е най-евтин. Ако нямаш такъв, тука във форума има доста хора на които съм правил чип тунинг, разполагащи с такъв адаптер, който са използвали за сваляне и качването на файла. Просто зависи къде се намираш и дали покрай теб има такъв човек. ВАГ-КОМ е диагностичен инструмент и се използва диагностика, адаптиране и кодиране по автомобила.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот Andonov » Вто 14 апр 2020 14:36


А защо не се обърнеш към фирмата правила софтуера ти - IMRemaps (видно от файла ти)
Но за мен проблема ти е в турбината. Може да се намали горивото след 3200 за да не пренадува, но това е замазване на проблема.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот valiosport » Вто 14 апр 2020 23:19


Пренадуването се оправя за 5 минути, стига да не е задръстена геометрията. Откача се малко отгоре квото пречи, интейк ЕГР и се пресягаш и разхлабваш актуатора да удължи лоста. Той има още макс 2мм ход да удари края на хода на геометрията


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот batteto.1984 » Сря 15 апр 2020 6:26


valiosport написа:Пренадуването се оправя за 5 минути, стига да не е задръстена геометрията. Откача се малко отгоре квото пречи, интейк ЕГР и се пресягаш и разхлабваш актуатора да удължи лоста. Той има още макс 2мм ход да удари края на хода на геометрията

И турбото почва да тръгва от 2500!


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот asko131 » Сря 15 апр 2020 7:47


Лоста на актуатора е удължен максимлно. Все повече се убеждавам че виновника е софтуера. Човека който ми е чипосал колата е използвал готов софтуер, не знам от къде и може да ми върне единствено оригиналния. Така мисля и да направя.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот megatronS » Сря 15 апр 2020 8:21


Да, с удължение и скъсяване, когато софтуера не е нормален, няма как да стане. По този начин, може да се играе, само и единствено, когато софтуера е направен, така че изменението е в някакъв допуск, а не когато някой е сътворил глупост и стойности в небето, които няма как да се компенсират механично. Готов софтуер е ясна работата, какво се е получило. Тунинг се прави по свален софтуер от самия автомобил, казва се индивидуален, за да се намали грешката от разликите в софтуерните версии. При по-старите автомобили, може да се пренебрегне това правило, но при най-новите е задължително.Напиши ми от къде си , за да видя, кой може да има адаптер в твоя район, изпрати ми номера на компютъра от етикета или от ВАГ-КОМ, модел, марка, година, мотор и неговия код, за да ти намеря първо оригинален софтуер. Този оригинален софтуер, ще се запише и ще се тества колата с него, там не трябва да имаш никакви проблеми. Ако там имаш проблем, трябва да се отстрани, преди да се прави тунинг върху него.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот hvp800 » Сря 15 апр 2020 9:15


asko131 написа:Лоста на актуатора е удължен максимлно. .


Ти ли удължи лоста ?
Ако лоста е удължен максимално ( това няма как да е вярно ) и показанията са такива на компа ти , би се получило много ефектно харакири на турбината ти !


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот asko131 » Сря 15 апр 2020 12:18


Добре малки по-късно ще видя и ще ти пратя. Лоста съм го удължил аз лично с по 1 оборот всеки път...проба и пак. Общо 4 оборота и вече се усеща околу 1мм свиване на пружимата при монтиране ( дефакто е максимално удължен даже вече за сметна на 1мм от пружината) разликата от преди да удължа лоста е че още на 3та на 3500обр ми качваше 94.4% н75, а сега само на 4та качва драстично. Между другото положението се влоши повече след като изчистих дебитомета , понеже докато беше мръсен даваше околу 900-950 а сега 1100-1150, оттам дугна още няколко единици налягане?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот Andonov » Сря 15 апр 2020 13:00


Не е от него. Всичко след 850 няма значение за софтуера


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9 131 с ремап ASZ пренадува

Мнениеот valiosport » Сря 15 апр 2020 15:33


Може и турбото да е с крива геометрия. Обикновенно лопатките се кривят леко върховете нагоре. При това положение каквато и настройка да правиш все ще пренадува. Те хората слагат 52мм колело на VA и карат без да пренадува вадят 190/195 коня.
Най добре свали турбото и най малкото едно почистване му направи и да се провери състоянието му.
Сега прочетох че си писал че се налага да свиеш пружината на актуатора за да го окачиш. Геометрията ти има щифт който ограничава лопатките да не се отворят повече и да ударят в перката и не трябва да го свиваш а да си влиза свободно на лостчето. Тя повече от това не може да разтовари



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта