Здравейте колеги,
Откакто карам коли, досега не ми се е налагало да сменям съединител (и маховик да го ......) та да питам след смяната на пълен комплект нормално ли е да мирише леко на феродо - не съм я зорил, малко градско 5 6 км с нормалните задръствания? Иначе всичко вече е в норми, няма тресене при спиране и на празен ход, педала е като памук мек, скорости се включват без ох и т.н. Комплекта е ЛУК 006 000 600.
Има ли период за напасване докато смолите вътре във феродото се поопекат и спрат да миришат?
Поздрави на всички :)
Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
На мен не ми се е случвало такова нещо. Сменяли са ми съединител 3-4 пъти(вкл. на москвич). Никога не ми е миришело на феродо.За мен има нещо ''гнило'', но по-разбиращите да се изкажат и те.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
Задържащо жило на съединителя? Няма логика да мирише на феродо...
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
Да отговоря на колегите. Няма нищо нередно, четох по други форуми, че е нормално в началото за някои феродови дискове да миришат. Няма кво да задържа при мен, с помпи е, педала е като перце лек. Миризмата вече почти изчезна, да не кажа че я няма вече. Така че ако някой му се случи, да не се притеснява. Поздрави
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
Сменя ли са ми в сервиз съединител 2 пъти на
Golf1 и Passat B4, а и аз лично съм сменял няколко пъти (на Москвич), не съм забелязал такова явление. Не че няма логика, със сигурност има сработване и неефективна работа в началото......
Golf1 и Passat B4, а и аз лично съм сменял няколко пъти (на Москвич), не съм забелязал такова явление. Не че няма логика, със сигурност има сработване и неефективна работа в началото......
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
Нищо нередно няма . Случва се лек в началото по-особена миризма, след това трябва да изчезне, ако продължава да я има - проблем .
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
То е така и със спирачките. Просто трябва с една идея да се ограничи динамиката на шофиране след такива ремонти. Поне аз така правя. Специално спирачките осезаемо работят лошо веднага след смяна на накладки.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител
По принципа на спирачните дискове и смяната с нови накладки може да е следното:
При смяна на накладки пъвите няколко киломера спирачките са слаби и има мирис на феродо защото новите накладки са равни,а диска е набразден подобно на грамофонна плоча и му е нужномалко употреба за да се напаснат накладките и придобият набразденноста на диска явно подобно нещо се случва и с феродовия диск,пак имаме диск на маховика който не е съвършенно гладък след толкова много употреба а феродовия диск е равен.Разбирате ми мисълта.
При смяна на накладки пъвите няколко киломера спирачките са слаби и има мирис на феродо защото новите накладки са равни,а диска е набразден подобно на грамофонна плоча и му е нужномалко употреба за да се напаснат накладките и придобият набразденноста на диска явно подобно нещо се случва и с феродовия диск,пак имаме диск на маховика който не е съвършенно гладък след толкова много употреба а феродовия диск е равен.Разбирате ми мисълта.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта