Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот powerade » Пон 15 юни 2020 9:27


Здравейте колеги,
Откакто карам коли, досега не ми се е налагало да сменям съединител (и маховик да го ......) та да питам след смяната на пълен комплект нормално ли е да мирише леко на феродо - не съм я зорил, малко градско 5 6 км с нормалните задръствания? Иначе всичко вече е в норми, няма тресене при спиране и на празен ход, педала е като памук мек, скорости се включват без ох и т.н. Комплекта е ЛУК 006 000 600.
Има ли период за напасване докато смолите вътре във феродото се поопекат и спрат да миришат?
Поздрави на всички :)




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот Водния дух1 » Вто 16 юни 2020 16:57


На мен не ми се е случвало такова нещо. Сменяли са ми съединител 3-4 пъти(вкл. на москвич). Никога не ми е миришело на феродо.За мен има нещо ''гнило'', но по-разбиращите да се изкажат и те.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот buller » Вто 16 юни 2020 17:30


Задържащо жило на съединителя? Няма логика да мирише на феродо...


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот powerade » Вто 16 юни 2020 20:49


Да отговоря на колегите. Няма нищо нередно, четох по други форуми, че е нормално в началото за някои феродови дискове да миришат. Няма кво да задържа при мен, с помпи е, педала е като перце лек. Миризмата вече почти изчезна, да не кажа че я няма вече. Така че ако някой му се случи, да не се притеснява. Поздрави


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот milmar » Вто 16 юни 2020 22:00


Сменя ли са ми в сервиз съединител 2 пъти на
Golf1 и Passat B4, а и аз лично съм сменял няколко пъти (на Москвич), не съм забелязал такова явление. Не че няма логика, със сигурност има сработване и неефективна работа в началото......


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот samo_pechka » Сря 17 юни 2020 11:20


Нищо нередно няма . Случва се лек в началото по-особена миризма, след това трябва да изчезне, ако продължава да я има - проблем .


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот milmar » Сря 17 юни 2020 12:52


То е така и със спирачките. Просто трябва с една идея да се ограничи динамиката на шофиране след такива ремонти. Поне аз така правя. Специално спирачките осезаемо работят лошо веднага след смяна на накладки.


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Seat Toledo 1M2 1.9 tdi AHF - миризма на феродо от чисто нов съединител

Мнениеот kukata_pasat » Сря 17 юни 2020 20:40


По принципа на спирачните дискове и смяната с нови накладки може да е следното:
При смяна на накладки пъвите няколко киломера спирачките са слаби и има мирис на феродо защото новите накладки са равни,а диска е набразден подобно на грамофонна плоча и му е нужномалко употреба за да се напаснат накладките и придобият набразденноста на диска явно подобно нещо се случва и с феродовия диск,пак имаме диск на маховика който не е съвършенно гладък след толкова много употреба а феродовия диск е равен.Разбирате ми мисълта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта