Здравейте на всички, нов съм и се извинявам за новата тема, но не намерих нищо в цялото Google за моя проблем.
Извинявам се и за дългия роман ама проблема е сериозен, така че моля отделете 1-2 мин и помогнете. Видеото отдолу показва какво точно става.
Та да карам накратко, значи взех Golf 5 1.9 TDi 2006 и маховика му беше за смяна (беше на далавера затова го взех), карах го около една седмица така докато се освободи майстора, нямаше никакви проблеми с паленето и лампата на таблото си светеше, надписа за емисиите и той, но си палеше от раз. Та така дойде денят за смяна, смених маховика плюс съединител к-т заедно с маслото и филтрите, че тръгвах за БГ. На следващия ден това се случи когато я бях покарал около 1-2 часа градско (ако има значение). Айде пак при майстора. И инженера вика стартера ти е заминал, отиде взе и го смени, уж го знаел кой е хубавия. Има няма една седмица бях вече в БГ, там пак се започна, бях при друг майстор да ми сменя реммъци и ролки и там квото трябва, закачи я човека на телевизора и показа и свещи, и той вика като ги сменим това ще се оправи, сменихме ги и така 2-3 седмици наред. Тръгвам обратно за Англия и в Белгия викам на мойта сваляй багажа оставаме тука, 1 час няма палене те това което е на видеото ту по-леко ту по-все едно скоростната кутия прави референдум. От там пак при инженера, оня вика маховика е дефектен. Айде пак наново маховик. Дойде и друг тесен специалист вика сваляй ЕГР-а и дроселовата клапа и чисти от там е, и надписите и лампата ще се махнат. Айде сваляй чисти закачвам, то не гасне, оня вика с чистене няма да стане вземи нов, айде пак нов ЕГР, сваляй чисти и пак. И днеска викам ще пробвам тука пък дано някой да има идея
https://www.youtube.com/watch?v=ixXeUOvnHXo



Golf MK5 1.9 TDi 2006 г. - Много странен проблем при палене
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
А някой сети ли се за гориво ?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 юни 2016 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Ако имаш предвид дали има гориво има половин резервоар и не го оставя да падне под 1/4 и зареждам уж добро гориво V-power от Shell.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Нямах това предвид.
Имам предвид горивна помпа,горивен филтър и клапан в помпата.А я сподели колата мощност,ряз има ли си ?
Имам предвид горивна помпа,горивен филтър и клапан в помпата.А я сподели колата мощност,ряз има ли си ?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 юни 2016 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Ами горивния филтър го смених със ремъците, колата като запали няма никакви проблеми има ряз както викаш, не губи
мощност, няма прекъсвания, работи много добре и не ми е вдигнала разхода. Отзад няма пушеци като я настъпя или форсирамм на ясто, излиза малко пушек при палене точно когато го прави тоя номер. Май забравих да спомена че това го прави предимно когато е загряла и то не всеки път а малко като на тото, но започне ли поне 5-6 пъти няма палене.
мощност, няма прекъсвания, работи много добре и не ми е вдигнала разхода. Отзад няма пушеци като я настъпя или форсирамм на ясто, излиза малко пушек при палене точно когато го прави тоя номер. Май забравих да спомена че това го прави предимно когато е загряла и то не всеки път а малко като на тото, но започне ли поне 5-6 пъти няма палене.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Много скача в коша този двигател при палене. Не го държат много тампоните май....Или маховик, но не чух метален звук...
Да не би нещо да се е разхлабило/протрило от скачането.
Не знам дали има връзка с проблема, нека знаещите да кажат!
Да не би нещо да се е разхлабило/протрило от скачането.
Не знам дали има връзка с проблема, нека знаещите да кажат!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
А за проблема с ТОПЛОто ПАЛЕНЕ да си чел?Пробвай да му откачиш температурния датчик,и пробвай така как ще пали.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
А дали не засмуква леко въздух като постои... щом изпушва като запали ...
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 юни 2016 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
phantom_ написа:А за проблема с ТОПЛОто ПАЛЕНЕ да си чел?Пробвай да му откачиш температурния датчик,и пробвай така как ще пали.
Ами приятелю цяла сутрин чета за проблеми при топло палене на ПД, некви чипопве, тунинги, софтуери вируси и т.н.
Но за съжаление не открих нещо подобно на моя проблем, както се вижда от видеото, Зевс(така съм го кръстил:)) реално се опитва да запали но все едно ще изкочи двигателя, а 90% от нещата които четох и гледах видеата на хората са еднакви.
В смисал
- на тях им трябва 10-15 сек. въртене за да запали
- на мен каточели пали веднага , но и гасне веднага(с това прелопване на двигателя)
- на тях им го прави всеки път когато колата е загряла или поне на 80/90%.
- на мен не го прави всеки път дори да е много загряла, го прави в 50/60% от случаите.
Извинявайте опитвамм се да го обърна на майтап амма ми се реве.
а на колегата Мартинов мога да му кажа че немам идея откъде и как може да смучи въздух и дали смучи и пуши, или
не вкарва и го задушава нз. нз.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Това с топлото палене може и да е важало за по-ранните платформи, но при MK5 го няма.
Огледай около тандем помпата за омасляване, ако има такова е хубаво да се сменят оплътненията, защото може да дърпа въздух от там.
Правилно ли съм разбрал, че си сменил с нови :
Подгревни свещи
Стартер
Ремъци ролки
Маховик и съединител
масло филтри
Искай разпечатка на диагностиката и виж какви други грешки показва, но най-напред прегледай за омасляване около тандем помпата, защото е сравнително чест проблем да се изкриви капака и от там да дърпа въздух.
Огледай около тандем помпата за омасляване, ако има такова е хубаво да се сменят оплътненията, защото може да дърпа въздух от там.
Правилно ли съм разбрал, че си сменил с нови :
Подгревни свещи
Стартер
Ремъци ролки
Маховик и съединител
масло филтри
Искай разпечатка на диагностиката и виж какви други грешки показва, но най-напред прегледай за омасляване около тандем помпата, защото е сравнително чест проблем да се изкриви капака и от там да дърпа въздух.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
A_L_E_X написа:Това с топлото палене може и да е важало за по-ранните платформи, но при MK5 го няма.
Toчно и при МК5 и Пасат Б6 го има проблема с топлото палене. По една случайност карам такъв повече от 6г.
Така че не подвеждай колегите без да си запознат.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 юни 2016 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Сменени са следните неща в такъв ред:
Маховик + Съед.к-т
Стартер
Масла Филтри
Ремъци Ангр.+Пист. + всички ролки(вод.помп....)
Свещи (4)
Маховик отново
ЕГР Клапан + чистене на дроселовата клапа.
И каде кво имаше тампон биалетка и т.н.
Но не разбирам как би го правило това ако е от помпата, а и не ми мирише на нафта като се вра под капака
Маховик + Съед.к-т
Стартер
Масла Филтри
Ремъци Ангр.+Пист. + всички ролки(вод.помп....)
Свещи (4)
Маховик отново
ЕГР Клапан + чистене на дроселовата клапа.
И каде кво имаше тампон биалетка и т.н.
Но не разбирам как би го правило това ако е от помпата, а и не ми мирише на нафта като се вра под капака
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Samouko_Buh4e написа:Ами приятелю цяла сутрин чета за проблеми при топло палене на ПД, некви чипопве, тунинги, софтуери вируси и т.н.
Но за съжаление не открих нещо подобно на моя проблем, както се вижда от видеото.
Явно Приятелю не искаш да ти помогнем..или така да го нарека не го възприемаш



-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 юни 2016 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Ми приятелю извинявай не съм искал да прозвучи сякаш не искам да ми помогнете, напротив мисълта ми беше че след твоя коментар да прочета за топлото палене четох много и може би не мога да разбера как това е вързано с моя проблем. Но да ти си прав че трябва да опитам, та би ли ми казал каде точно се намира този датчик, за този който е на фланеца до блока ли става дума или за някой друг. Малко по късно ще ходя при един пич да е закачи пак на телевизора и да видим показва ли нещо.
Мерси предварително.
А относно за тази тандем помпа гледах сега и има малко омазняване отстрани, ако трябва да и сменям гарнитурата на нея трябват ли после някакви центровки и т.н и лесно ли се прави?
Мерси предварително.
А относно за тази тандем помпа гледах сега и има малко омазняване отстрани, ако трябва да и сменям гарнитурата на нея трябват ли после някакви центровки и т.н и лесно ли се прави?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Много странен проблем при палене Golf MK5 1.9 TDi
Да на главата на тройника се намира с 4 кабела е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта