Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3424
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Водния дух1 » Пет 30 окт 2020 18:14


nikson85 написа:Това може да е от лош дизел. Смени бензиностанцията да няма после проблем с дюзите.
Да не сипваш много евтин дизел? Той дизела се познава от сутрешното въртене.
Ако върти продължително сменяй бензиностанцията.

Едва ли.




Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1712
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот nikson85 » Пет 30 окт 2020 18:19


Аз наливах евтино и забелязах че на студено върти повече. Сега зареждам от ОМВ и си върти нормално.
Не искам за 15 стотинки да запуша дюзи после.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3424
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Водния дух1 » Пет 30 окт 2020 18:24


То много зависи с какъв мотор си


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1712
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот nikson85 » Пет 30 окт 2020 18:41


Комънреал


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3424
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот Водния дух1 » Пет 30 окт 2020 18:49


Този мотор е ''друга бира''. Мотора на колегата е с роторна помпа.Ако помпата е центрована и подгр.свещи са наред-би трябвало да пали еднакво и на плюс 10 и на минус 10. Затова го посъветвах да намери читав майстор.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Съб 31 окт 2020 22:07


Здравейте,понеже съм се на работа,не остава време за писане,проблема си остава....обикалям майстори и всеки гадае...кажете къде в София има кадърни хора,да я видят,с клубните сервизи се чака много....колегата cecoa1 май е прав за центровката, опитах с хамър мода,няма голям ефект.Аванса дори до синята линия немога да го докарам.Гледам че порано като съм описал проблема,не съм писал че лятото я закарах да и дигнат малко конете....незнам дали има значение(явно има).Извинявам се ако съм ви подвел.Лека вечер.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7216
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот goppa » Съб 31 окт 2020 22:14


Да са и сменяли семеринг на коляновия вал случайно?


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Съб 31 окт 2020 22:18


Поне откакто я имам освен ремъци,ролки,водна помпа и тн. не е имало друго.Лятото я чипосах и си вървеше на пушка....От както захладня се почна филма.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 5958
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Съб 31 окт 2020 22:35


Аз не мога да повярвам, че в цяла София няма един читав майстор, който да оправи една центровка. Това е 25 годишна технология, не е совалка.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Съб 31 окт 2020 22:50


Така е,обаче всички викат остави я 2,3 дни...демек пак гадаене....я свещи...я датчик.за незнам кой път вече(мога да почна да продавам датчици вече от това гадаене). Смени филтър...сменям...не е от него ...смених 3 темп.датчика...опс..пак нее от това...сега сигурно трябва да сменя ауспуха... :(


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 767
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Съб 31 окт 2020 22:54


Щом е правен тунинг по моторната електроника, може и там нещо да е объркано. Ходи при майстора на чипа..


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Съб 31 окт 2020 23:13


Ходих,каза ми центровка помпа и диагностика....свещи ...реле и тн. Колега cecoa1,понеже се зачетох за горивните карти и май натам отиват нещата , едно питане за цикловата порция,това за първо стартиране ли е само и колко милиграма трябва да е( за всички цилиндри ли се отнася порцията).Ако след чипа е променена картата,можеби от там и идват проблемите.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7216
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот goppa » Нед 01 ное 2020 7:33


pekakata написа:, опитах с хамър мода,няма голям ефект.Аванса дори до синята линия немога да го докарам..

С хамър мод се променят милиграмите на празен ход а не аванса. За аванса се бута ангренажното колело на ГНП.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Нед 01 ное 2020 8:08


Помпата я бутнах напред,повече неиска.На графика е посредата,а трябва още и незнам откъде да дам предварение.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 767
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Нед 01 ное 2020 12:00


Картите определят цикловата порция и при палене спрямо температура и обороти на мотора.
Добре е да се погледне(от който разбира) какво показват живите данни при палене на студен мотор, когато го има проблема. Друг вариант е, просто за проба да се смени компютъра и да се види как ще пали колата(студена, когато го прави проблема). Да, с друг компютър за проба, няма да работи заради имобилайзера, но би трябвало поне да пали нормално и почти веднага ще гасне. Но поне ще се види, ако пали с друг компютър, че не е механичен проблем, и ще се търси отговорност в мапера.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: valiosport и 15 госта