Тогава може да влязат разни мизерийки (а кулера е след филтъра) направо в двигателя.
ама чакай де , човека изрично е посочил , че не се чува свистене и дудукане

Логично е , че ако има отвор , той ще е доста смешен и ще е измерим с отворите на филтъра , така да се каже ..а за свистенето - професионалните ми задължения включват всекидневно занимание с всякакви такива свирещи процеси и преход на газови субстанции от едно на друго място

Отвор под налягане 0.6 - 0.8 0.8 - 1.2 бара ( не знам на колегата как му надува турбото ) с подобаващи размери се чува

А за измерването .... ами ако пропуска е голям , просто ще бъде компенсиран от турбината , но тя ще задава точно определеното налягане - нали затова е регулацията.... най - много да работи повече ..и тогава се връщаме до предишния момент - колко е голям пропуска ако е голям , че ще си проличи и пак така ....