Тогава може да влязат разни мизерийки (а кулера е след филтъра) направо в двигателя.
ама чакай де , човека изрично е посочил , че не се чува свистене и дудукане   

  Логично е , че ако има отвор , той ще е доста смешен и ще е измерим с отворите на филтъра , така да се каже ..а за свистенето - професионалните ми задължения включват всекидневно занимание с всякакви такива свирещи процеси и преход на газови субстанции от едно на друго място  

  Отвор под налягане 0.6 - 0.8   0.8 - 1.2 бара ( не знам на колегата как му надува турбото )  с  подобаващи размери  се чува  

  А за измерването .... ами ако пропуска е голям , просто ще бъде компенсиран от турбината , но тя ще задава точно определеното налягане - нали затова е регулацията.... най - много да работи повече ..и тогава се връщаме до предишния момент - колко е голям пропуска  ако е голям , че ще си проличи  и пак така ....