Нормално ли е нов Пасат 2007г. 2.0 tdi да гори масло като да световно, при положение, че колата не я настъпвам, кара се нормално и в момента е на 12 000 km и е изгорила към 4 литра масло?
Превеждам ти поста от латиница на кирилица, защото ти е за първи път
Следващия път ще бъде изтрит
Виж правилата.
mod edit: dobrinb
Нормално ли е нов Пасат 2007г. 2.0 tdi да гори масло?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Привет колега! Относно темата незнам дали е нормално за нова кола толкова да гори масло, но за много нови тук, темите и мненията им горят заради латиницата.... , виж това е нормално... Така, че прави корекция докато е време! Поздрави и успех

п.п. Относно въпроса ти по- горе колегата вече ти е отговорил...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Имаше една статия за изследователския им център и пишеше че новостите ще се приложат в 3.0 ТДИ и по-нататък в другите мотори - доколко са се приложили е друга тема.Но идеята е че почват да бачкат с ново наваряване на цилиндрите което се износва 5 пъти по малко от досегашните най-добри
-меренот става точно чрез масло.Статията е доста стара от преди 2-3 години и засягаше и корозия окачване и т.н. новости ,но най впечатляващ беше пробива при мотора.

Rabbit_TDI написа:Имаше една статия за изследователския им център и пишеше че новостите ще се приложат в 3.0 ТДИ и по-нататък в другите мотори - доколко са се приложили е друга тема.Но идеята е че почват да бачкат с ново наваряване на цилиндрите което се износва 5 пъти по малко от досегашните най-добри-меренот става точно чрез масло.Статията е доста стара от преди 2-3 години и засягаше и корозия окачване и т.н. новости ,но най впечатляващ беше пробива при мотора.
Какво е това наваряване?
Има и нещо друго, може от турбокомпресора да похапва маслото.
Има спезификации, кото се изпълняват при производството, ако не отговаря се бракува и т.н.
Само за пример: пежо взимат уж най-доброто, а бмв позволява да се произвежда това, което според пежо е брак.
Въпрос: кое е по-добро според вас бмв или пежо?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта