Нормално ли е нов Пасат 2007г. 2.0 tdi да гори масло?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
passat b6 2.0 tdi
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Нормално ли е нов Пасат 2007г. 2.0 tdi да гори масло?

Мнениеот passat b6 2.0 tdi » Вто 14 авг 2007 23:27


Нормално ли е нов Пасат 2007г. 2.0 tdi да гори масло като да световно, при положение, че колата не я настъпвам, кара се нормално и в момента е на 12 000 km и е изгорила към 4 литра масло?
Превеждам ти поста от латиница на кирилица, защото ти е за първи път
Следващия път ще бъде изтрит
Виж правилата.
mod edit: dobrinb




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 14 авг 2007 23:29


Здравей, колега. Добре дошъл в нашия форум.

:welcome_to_group

Като за начало пиши на кирилица.

Поздрави!


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Вто 14 авг 2007 23:35


Мисля че производителя казва колко масло ще гори като за начало.Имам един приятел който си купи нова ОКТАВИЯ 2.0 на 1000км и сипваше 1лтр.масло.После всичко улегна,напасна ли се и сега е ОК.Ама наливаше масло като луд около 25000км


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 15 авг 2007 0:59


:welcome_to_group на passat b6 2.0 tdi
Привет колега! Относно темата незнам дали е нормално за нова кола толкова да гори масло, но за много нови тук, темите и мненията им горят заради латиницата.... , виж това е нормално... Така, че прави корекция докато е време! Поздрави и успех :wink:
п.п. Относно въпроса ти по- горе колегата вече ти е отговорил...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 15 авг 2007 5:35


пусни лично на колегата SHENKO


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 15 авг 2007 5:49


Нормално е да гори повечко масло в началото. В предната фирма купиха чистак нова Зафира и го гореше почти като бензин. После нещата си дойдоха на мястото докато не попадна в моите ръчички :twisted:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 15 авг 2007 13:56


4 литра да много според мен, но съм чувал, че принципно си хапват масълце...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 15 авг 2007 14:47


Нормално е - за Форд Транзит Конект 1.8 TDcI - първите 10000 км "изгоряха" към 1.5 литра - 0W30 :shock


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 15 авг 2007 15:27


В продължителния тест на Autobild Audi A6 2.7 TDI за 100 000 км е досипвaно точно 0 литра масалце :shock :shock :shock

От доста време купувам това списание и не се сещам за такова постижение!!!!


Справка - последния брой на Autobild


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 авг 2007 15:35


3.0 и 2.7 са правени по програмата "вечна кола" на Ауди според ена друга статия на АБилд


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 15 авг 2007 16:18


Rabbit_TDI написа:3.0 и 2.7 са правени по програмата "вечна кола" на Ауди според ена друга статия на АБилд



Е т'ва съм го изпуснал :screwy


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 авг 2007 17:08


Имаше една статия за изследователския им център и пишеше че новостите ще се приложат в 3.0 ТДИ и по-нататък в другите мотори - доколко са се приложили е друга тема.Но идеята е че почват да бачкат с ново наваряване на цилиндрите което се износва 5 пъти по малко от досегашните най-добри :!: -меренот става точно чрез масло.Статията е доста стара от преди 2-3 години и засягаше и корозия окачване и т.н. новости ,но най впечатляващ беше пробива при мотора.


Потребителски аватар
SLO
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 02 юли 2005 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLO » Сря 15 авг 2007 19:28


Едно приятелче,наш колега,с чисто нов Голф 5 ТДИ днеска ми сподели че му хапва доста масълце,така че нормално е!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 15 авг 2007 22:44


Не е нормално да не я настъпваш, не юнашката, но и не я карай като баба. Как отчете, че е изгорила тези 4 литра масло? След смяната му, или като си доливал по време на експлоатация?


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 15 авг 2007 23:07


Rabbit_TDI написа:Имаше една статия за изследователския им център и пишеше че новостите ще се приложат в 3.0 ТДИ и по-нататък в другите мотори - доколко са се приложили е друга тема.Но идеята е че почват да бачкат с ново наваряване на цилиндрите което се износва 5 пъти по малко от досегашните най-добри :!: -меренот става точно чрез масло.Статията е доста стара от преди 2-3 години и засягаше и корозия окачване и т.н. новости ,но най впечатляващ беше пробива при мотора.


Какво е това наваряване?
Има и нещо друго, може от турбокомпресора да похапва маслото.
Има спезификации, кото се изпълняват при производството, ако не отговаря се бракува и т.н.
Само за пример: пежо взимат уж най-доброто, а бмв позволява да се произвежда това, което според пежо е брак.
Въпрос: кое е по-добро според вас бмв или пежо?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта