Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?

Мнениеот strahotniaaa » Пет 22 юни 2007 1:55


От извесно време имам проблем с турбото,пълни м интерколера с масло,от какво може да се полу4и това. Когати иска вклу4ва когато иска си изклу4ва. Струва ми се 4е имам проблем и с 1 дат4ик. И евентоално каде може да се отстрани тази повреда. Мерси за помошта предварително




Потребителски аватар
kapacitet
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград-града голяма

Мнениеот kapacitet » Пет 22 юни 2007 6:02


Ми братле ,щом ти пълни кулера с масло явно сегмента на турбото е сдал багажа и пуска по малко и при мен е така но пуска незначително количество ,а и да ти кажа не съм виждал кулер който поне малко да не е омаслен!!!!!??! :roll:


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пет 22 юни 2007 6:14


То май във всеки кулер има масло, не бери грижа(зависи от количеството, де), ама с вкл. и изкл. не е както трябва работата. Отиди на диагностика с ВАГ-ком, за да се разбере , но най вероятно е от клапана N75 :?


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Пет 22 юни 2007 11:36


каде се намира този клапан. Това изкл. мисля 4е е от дат4ика на интерколера. Дава ми грешка ''високо налагане на всмук.траби''. А този сегмент сменява ли се искам вси4ко да е ОК, а проблем ли е да се кара така да не стане не6то ина4е маслото го барка за 1000-2000км около 0.500л. не мисла 4е е много. Но ако има на4ин този сегмент да се смени защо да не го?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 юни 2007 13:29


Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е до 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната :!:

Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 28 юни 2007 10:24, променено общо 1 път.


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Пет 22 юни 2007 15:32


каде се намира този клапан и как мога да го проверя? И базможно ли е да е повреден заради турбото?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 юни 2007 15:45


Намира се между дебитомера и горивния филтър.Можеш да разбереш чрез ВАГ-Ком ,или най-сигурно чрез проба с работещ.Струва 70 лв. писано е ама мнооооооого за него :търсачкаа .Можеш да развалиш турбото заради него ,а не обратното.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 22 юни 2007 21:06


Не е нормално да гори AFN половин литър масло за 1000 - 2000 км. То верно ръчка, верно яко каране, ама моя Пасат, дето PD гори повечко принципно от AFN, за 6700 км. ми изгори около 300 грама, и то само по магистрали, скорост около 140 -150. Този разход на колегата според мен е доста висок. По принцип във всеки интеркулер може да има малко масълце, ама колко е въпроса? В случая ми се струва, че автомобилът трябва да се погледне от специалист.


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Съб 23 юни 2007 11:21


Какво представлява "ВАГ-ком" ? И има 1 дат4ик на трабата на кулера имам самнение 4е проблема го прави от него. Защото като го свала по4истя и пак го сложа трагва турбото,ама след време спира. това става по принцип като изгася колата. А вапросния Н75 трябва да го проверя. Може ли снимков материал зА този Н75?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 23 юни 2007 12:31


Rabbit_TDI написа:писано е ама мнооооооого за него :търсачкаа .

Айде поразтърси се малко, и прочети какво има написано до сега... много е, особено за този клапан


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Съб 23 юни 2007 13:12


Доста про4етох за него но немога да го намеря каде е.Пове4е ме интересува инфо.за дат4ика коити се намира на трабата на кулера,и каква роля играе. Имали възможнос кулера да се "пални" с масло и заради това 4е не разжарта добре турбото.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 23 юни 2007 13:24


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
Това са няколко теми, в които става въпрос точно за този клапан - къде се намира, какво става, ако не работи като света, колко струва, как се диагностицира и т.н.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 23 юни 2007 14:17


Тоя на тръбата на кулера е за температурата на въздуха който влиза.


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Съб 23 юни 2007 17:25


Мерси за инфо. :077: е сега 6е и раскажа играта :D


strahotniaaa
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот strahotniaaa » Нед 24 юни 2007 10:34


Колеги има ли вазможност кулера да се "пални" с масло заради това 4е не разварта турбината, защото преди го нямаше докато вси4ко си беше ОК. А ина4е Н75 работи ама ве4е е др. вапрос какви са му параметрите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], eddyman и 123 госта