Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Имам проблем с турбото,пълни ми интерколера с масло,защо?
От извесно време имам проблем с турбото,пълни м интерколера с масло,от какво може да се полу4и това. Когати иска вклу4ва когато иска си изклу4ва. Струва ми се 4е имам проблем и с 1 дат4ик. И евентоално каде може да се отстрани тази повреда. Мерси за помошта предварително
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
каде се намира този клапан. Това изкл. мисля 4е е от дат4ика на интерколера. Дава ми грешка ''високо налагане на всмук.траби''. А този сегмент сменява ли се искам вси4ко да е ОК, а проблем ли е да се кара така да не стане не6то ина4е маслото го барка за 1000-2000км около 0.500л. не мисла 4е е много. Но ако има на4ин този сегмент да се смени защо да не го?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Щом дава високо налягане значи почти сигурно е управляващия клапан Н75.Можеш да я караш ама не я ръчкай над 2500 оборота.Нормалното горене на масло е до 1-1,5 на 10к километри или там на колкото ти е смяната 

Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 28 юни 2007 10:24, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е нормално да гори AFN половин литър масло за 1000 - 2000 км. То верно ръчка, верно яко каране, ама моя Пасат, дето PD гори повечко принципно от AFN, за 6700 км. ми изгори около 300 грама, и то само по магистрали, скорост около 140 -150. Този разход на колегата според мен е доста висок. По принцип във всеки интеркулер може да има малко масълце, ама колко е въпроса? В случая ми се струва, че автомобилът трябва да се погледне от специалист.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Какво представлява "ВАГ-ком" ? И има 1 дат4ик на трабата на кулера имам самнение 4е проблема го прави от него. Защото като го свала по4истя и пак го сложа трагва турбото,ама след време спира. това става по принцип като изгася колата. А вапросния Н75 трябва да го проверя. Може ли снимков материал зА този Н75?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
Това са няколко теми, в които става въпрос точно за този клапан - къде се намира, какво става, ако не работи като света, колко струва, как се диагностицира и т.н.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=n75
Това са няколко теми, в които става въпрос точно за този клапан - къде се намира, какво става, ако не работи като света, колко струва, как се диагностицира и т.н.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта