проблем с голф 4 1.9tdi 110кс...трудно пали няма компресия
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
проблем с голф 4 1.9tdi 110кс...трудно пали няма компресия
Обиколих целия свят и почти всички възможни майстори да ми кажат какво става с голфчето ми и съм дал около 700лв. за диагностики....Трудно пали нужно му е много време да върти,работи неравномерно от време на време все едно на 3 цилиндъра и когато искаш да тръгнеш плавно с малко газ придърпва....Вече знам че няма компресия и ми казаха че е нужен ремонт на двигателя който щял да ми излезе около 3500-4000лв. въпроса ми е следния... ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ ИЗМИСЛИ НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ДА СЕ ПОДОБРИ КОМПРЕСИЯТА БЕЗ ДА ПРАВЯ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ? Примерно да сменя само сигменти. Просто искам да я закърпя и да я продам...и колко горе долу може да ми излезе едно такова закърпване и къде могат да ми го направят?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
700 пари за диагностика
4к за основен ремонт
- ти си попаднал на МАЙСТОРИ.Колко ти е компресията и сигурен ли е уреда.За основен ремонт ми се въртят 1000 лева горе долу.Някой по запознат да каже колко ще са само сегменти и клапани/за мен това си е напълно достатъчно за още 100-150к че и отгоре километри/.Другото нещо е че ако налееш 1к лева не знам после за къв ще я продаваш а не си я караш.


-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
ами този майстор не ми примери компресията изобщо,но каза че трудното палене е от компресията....пък и не съм много в час да си призная...турбото също ми свири и въобще тая кола като ми тръгна назад и не се спира...тук чета за някакви клапани Н75 и за някакво почистване на турбото,но грам не ми е ясно къде и кой може да го направи без да ме издървари понеже малко го закъсах с кинтите...незнам вече на кой да вярвам всеки гледа да те изклати а резултат никакъв...сега ще купувам и акумулатор понеже от много въртене го скапах пък и той е на 2 години...помогнете ми кажете към кой да се обърна дето да ми помогне и да не ми отреже главата от глезените....Много ще съм ви благодарен...голфа ми е 99г.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: София
интересното е че при едни майстори в пловдив бях за диагностика и ми откачиха някакъв температурен датяик и колата си запали нормално и те веднаха искаха да ме изклатят викат трябва да се качи помпата на стенд и дюзите също а аз си мисля дали не е възможно да е проблема и в този датчик...а и колата ми доста пуши,черен дим...
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
sviat9719 написа:интересното е че при едни майстори в пловдив бях за диагностика и ми откачиха някакъв температурен датяик и колата си запали нормално и те веднаха искаха да ме изклатят викат трябва да се качи помпата на стенд и дюзите също а аз си мисля дали не е възможно да е проблема и в този датчик...а и колата ми доста пуши,черен дим...


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
sviat9719 написа:кво да ходя повече по диагностики като хвърлих 700лв. за такива и всеки различно...единия електронен блок,другия компресия,третия на маика му пу.... и така само лапат и нищо....а турбото не ми свиреше преди....
Иди при човек от форума с ВАГ-Ком.Първо ще платиш от 1 бира до 10 лева.Второ ще ти гледат параметрите по ВАГ-Ком + компресия и ще ти разкажат всичко за състоянието на колата.Тва дето си дал 700 за диагностика

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
третото поле в горната част на търсачката ,или просто из някоя от най-скорошните теми
.За да си провериш иначе косвено компресията на мотора го запали и отвори щеката на маслото.Ако духа силно и излизат видимо изгорели газове значи мотора е тръгнал.Ако подухва едвам-едвам чак като си набъркаш пръста в щеката значи има още доста живот.Ако грам не духа начи си голям късметлия
Турбото ако е преебано външно по съединенията за въздух ще има масло ,а ако има и по въздушния филтър начи съвсем е на лошо.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На вътрешната част на маркучите за въздух е нормално да са "мазни" щото се изпарява масло от турбината,а и от картерните газове.Ако обаче има чак отвън по съединенията начи че турбината пуска масло.Ако пуска масло начи се натоврава/неправилна работа на управлението на лопатките,Н75 пукнат кулер или маркуч и т.н./-намира се какво е/засичса с ВАГ-Ком в движение дали ачка турината на нормалното налягане/.В най-добрия случей е назорена малко ,но като я оправиш е ОК в най-лошия ще сменяш турбо/рядко се случва/.Иначе турбото се разбира дали е ОК по диаграмата на ВАГ-Ком/ама в движение
/ и като отвъртиш въздушните пътища и с ръка раздвижиш оста да видиш луфта.
P.S.На АФН е почти задължително да си махнеш катализатора ощот от одавна си е отишъл ,а прецаква турбото

P.S.На АФН е почти задължително да си махнеш катализатора ощот от одавна си е отишъл ,а прецаква турбото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта