проблем с голф 4 1.9tdi 110кс...трудно пали няма компресия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

проблем с голф 4 1.9tdi 110кс...трудно пали няма компресия

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 9:14


Обиколих целия свят и почти всички възможни майстори да ми кажат какво става с голфчето ми и съм дал около 700лв. за диагностики....Трудно пали нужно му е много време да върти,работи неравномерно от време на време все едно на 3 цилиндъра и когато искаш да тръгнеш плавно с малко газ придърпва....Вече знам че няма компресия и ми казаха че е нужен ремонт на двигателя който щял да ми излезе около 3500-4000лв. въпроса ми е следния... ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ ИЗМИСЛИ НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ДА СЕ ПОДОБРИ КОМПРЕСИЯТА БЕЗ ДА ПРАВЯ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ? Примерно да сменя само сигменти. Просто искам да я закърпя и да я продам...и колко горе долу може да ми излезе едно такова закърпване и къде могат да ми го направят?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 10:22


700 пари за диагностика :shock 4к за основен ремонт :shock - ти си попаднал на МАЙСТОРИ.Колко ти е компресията и сигурен ли е уреда.За основен ремонт ми се въртят 1000 лева горе долу.Някой по запознат да каже колко ще са само сегменти и клапани/за мен това си е напълно достатъчно за още 100-150к че и отгоре километри/.Другото нещо е че ако налееш 1к лева не знам после за къв ще я продаваш а не си я караш.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пон 30 юли 2007 11:05


Rabbit_TDI е прав, така на скоро на глоф 3ка тди приятел прави основен ремонт 1400 лв.Сега е кукличка та в този ред найстина ако си направиш ремотна по-добре си карай голфчето sviat9719 , ще изкара много.


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 11:25


ами този майстор не ми примери компресията изобщо,но каза че трудното палене е от компресията....пък и не съм много в час да си призная...турбото също ми свири и въобще тая кола като ми тръгна назад и не се спира...тук чета за някакви клапани Н75 и за някакво почистване на турбото,но грам не ми е ясно къде и кой може да го направи без да ме издървари понеже малко го закъсах с кинтите...незнам вече на кой да вярвам всеки гледа да те изклати а резултат никакъв...сега ще купувам и акумулатор понеже от много въртене го скапах пък и той е на 2 години...помогнете ми кажете към кой да се обърна дето да ми помогне и да не ми отреже главата от глезените....Много ще съм ви благодарен...голфа ми е 99г.


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 11:37


интересното е че при едни майстори в пловдив бях за диагностика и ми откачиха някакъв температурен датяик и колата си запали нормално и те веднаха искаха да ме изклатят викат трябва да се качи помпата на стенд и дюзите също а аз си мисля дали не е възможно да е проблема и в този датчик...а и колата ми доста пуши,черен дим...


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 30 юли 2007 11:39


що не жертваш 50лв в унитрейд?или сакарауто?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 11:50


sviat9719 написа:интересното е че при едни майстори в пловдив бях за диагностика и ми откачиха някакъв температурен датяик и колата си запали нормално и те веднаха искаха да ме изклатят викат трябва да се качи помпата на стенд и дюзите също а аз си мисля дали не е възможно да е проблема и в този датчик...а и колата ми доста пуши,черен дим...

:lol: - колега колата май си ти е в ред.Спри да ходиш при майстори.Питай колегата kombito_tdi на ЛС и се разходи до Дъбене/до Карлово/ за да ти опрай колата.Не давай на никой да ти човърка помпа,бъзика турбото или "обезглавява" мотора.На АФН турбото си свири/тва занчи че бачка/ по принцип и тва му е якото :)


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 11:54


кво да ходя повече по диагностики като хвърлих 700лв. за такива и всеки различно...единия електронен блок,другия компресия,третия на маика му пу.... и така само лапат и нищо....а турбото не ми свиреше преди....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 11:57


sviat9719 написа:кво да ходя повече по диагностики като хвърлих 700лв. за такива и всеки различно...единия електронен блок,другия компресия,третия на маика му пу.... и така само лапат и нищо....а турбото не ми свиреше преди....

Иди при човек от форума с ВАГ-Ком.Първо ще платиш от 1 бира до 10 лева.Второ ще ти гледат параметрите по ВАГ-Ком + компресия и ще ти разкажат всичко за състоянието на колата.Тва дето си дал 700 за диагностика :beat_butt2


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 12:01


би ли ме насочил към такъв и как да го намеря този kombito_tdi никъде невиждам търсака за потребители


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 12:05


третото поле в горната част на търсачката ,или просто из някоя от най-скорошните теми :wink: .За да си провериш иначе косвено компресията на мотора го запали и отвори щеката на маслото.Ако духа силно и излизат видимо изгорели газове значи мотора е тръгнал.Ако подухва едвам-едвам чак като си набъркаш пръста в щеката значи има още доста живот.Ако грам не духа начи си голям късметлия :) Турбото ако е преебано външно по съединенията за въздух ще има масло ,а ако има и по въздушния филтър начи съвсем е на лошо.


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 12:14


има масло по вътрешната част на някакви маркучи мисля че са въздушни а какво ще значи това ваг-ком?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 12:55


На вътрешната част на маркучите за въздух е нормално да са "мазни" щото се изпарява масло от турбината,а и от картерните газове.Ако обаче има чак отвън по съединенията начи че турбината пуска масло.Ако пуска масло начи се натоврава/неправилна работа на управлението на лопатките,Н75 пукнат кулер или маркуч и т.н./-намира се какво е/засичса с ВАГ-Ком в движение дали ачка турината на нормалното налягане/.В най-добрия случей е назорена малко ,но като я оправиш е ОК в най-лошия ще сменяш турбо/рядко се случва/.Иначе турбото се разбира дали е ОК по диаграмата на ВАГ-Ком/ама в движение :!: / и като отвъртиш въздушните пътища и с ръка раздвижиш оста да видиш луфта.
P.S.На АФН е почти задължително да си махнеш катализатора ощот от одавна си е отишъл ,а прецаква турбото


sviat9719
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 май 2007 20:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AHF
Местоположение: София

Мнениеот sviat9719 » Пон 30 юли 2007 13:54


а нещо да кажеш за неравномерната работа на двигателя...от време на време все едно работи на 3 цилиндъра и по някое време сама се оправя после пак и така


Потребителски аватар
ico6304
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico6304 » Пон 30 юли 2007 13:56


Аман, от пишман майстори - и мен почти ме бяха засилили по същата лайсна. Добре , че са пичовете от форума. Много са точни - и колегата е прав - за 10 лв максимум ще ти кажат всичко за колата.
VAGcom - компютърна програма +букса за свързване с компа на колата, за диагностика на VW и Audi).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта