По-евтини бутала и сегменти за дизел в Пловдив къде ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

По-евтини бутала и сегменти за дизел в Пловдив къде ?

Мнениеот juli76 » Вто 31 юли 2007 18:27


Скъсах агренажен ремък и след като отворихме мотора констатирахме че нещата са по-сериозни и няма да се размина само с ремонт на главата. :? 3 от буталата са пуктати като това от снимката е най-зле, при което ще трябва да се сменят. Интересува ме къде в Пловдив има по-евтини магазини за подобни части по-двигателя.Втора употреба бутала също е вариянт макар че го приемам в краен случай.
пп.Мотора е 2,5TDI AHD монтира се на по-новия модел микробуси VW LT и Audi 100 2,5tdi.

Изображение




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 01 авг 2007 0:49


потърси някои предстравител на завод"дружба" Разград за буталата :wink:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 01 авг 2007 7:29


попитай в АРЗ - Първомай (авторемонтен завод)....преди 2-3 години ми правиха биела за голф ГТИ, за скромната цена от 50лв (многократно по-евтино от магазина)......перфектно изпълнение беше, останах доволен.......добре работят, а и ти е по-близо, само не знам дали работи още АРЗ-то, ама не пречи да попиташ :lol:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 01 авг 2007 8:27


офф: колега извинявай ама..., каква е причината да скъсаш ремъка?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 01 авг 2007 16:52


наи вероятно е шаибата на коляновия вал да се е прецакала и от там......


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 01 авг 2007 18:26


niks76 написа:наи вероятно е шаибата на коляновия вал да се е прецакала и от там......
:horror: :horror: :horror: Никс това да не е неква детска болест на този мотор :shock


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 01 авг 2007 18:50


на повечето VW :o


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Сря 01 авг 2007 21:13


Проверих за бутала и сегменти при местния представител на "Дружба" Разград по съвет на човека който ремонтира мотора но нямат за този модел а за по масовия 1,9 и цените наистина са добри качеството също.Причината да скъсам ремъка е много глупава че чак ме е яд но от къде да знам че може по този начин да се развият нещата.Общо взето демферната шайба. Получи се леко (в последствие явно не чак толкова ) :? биене по периферията и в следствие на износване и напукване на гумата в нея.От това биене се е изкривил макар и минимално металния капак зад нея които покрива агренажния ремък от там се е получило триене на ремъка в капака това не е станало за ден два а може би седмици постепенон без да ми прави впечатление и да се промени работата на мотора.Вярно че последните дни преди да е сваля и дам да е ремонтират защото е възможно да се възтанови а не да се купува задължително нова която варира от 330 до 600 лв. се чуваше леко престъргване на шайбата в капака.След като е ремонтирах и качих отново карах така без проблем 3 седмици докато ремъка не каза "тряс" а му остваха още 20 хил.км. до смяна.Не предполагах че разстоянието между капака и ремъка може да е толкова малко.Самия ремък се беше изстанил към 5 милиметъра и понеже доста е загрявал от триенето в капака накрая се е скъсал. Не съм долавял мирис на изгоряла гума. Грешката до някъде е моя че не взех по навременни мерки да е ремонтирам тази шайба и на човека който е демонтира че не е забелязъл изкривения макар и леко капак но пак казвам разстоянията там са минимални не са го измислили много добре това. :?


пп.Ще възстановя мотора но ме е яд че след като го отворихме се оказя че няма подчти никакви износвания и хлабини и е работил много чисто и добре по думите на майстора който го ремотнира.В това състояние е могъл да кара още много а километрите му не са малко 370 хил. :)


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 01 авг 2007 22:03


еххх бе деа, чак мене ме хвана яд :? , а на моя Крафтер му дават смяна на ангренаж на 200к :shock :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 01 авг 2007 23:26


sori колега за повредата ,но до 99 година при бусовете го има тоя проблем с шаибите и зъб4атките на кол.вал;при колите е отстранен още в на4АЛОТО на 98г


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Чет 02 авг 2007 17:47


Къде и как се ремонтира демпферната шайба на коляновия вал?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 02 авг 2007 17:54


mladeja написа:Къде и как се ремонтира демпферната шайба на коляновия вал?

сервиз и магазин (нова шайба). Доколкото знам за моделите с проблемна шайба дават тя да се сменя през смяна на ангренажен ремък.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 03 авг 2007 10:54


gr_kanev написа:....сервиз и магазин (нова шайба). ...



Щайбата за повредения мотор в темата е 502лв + ДДС = 602.40 лв в магазина на дистрибутора.Примерно за Пловдив - Хаас.



Моите бутала ги купих от магазина срещу бившия кореком на бул.България.Точно на ъгъла като завиеш по карловско шосе посока Карлово след аптеката.Към 230лв бяха Мале-парчето.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пет 03 авг 2007 18:26


След два дни обикаляне и сравняване на цените най накрая поръчах на доставка бутала. От магазина ми казаха че са японски :roll: и цената им е доста добра 126 лв. бр. без сегментите те са 50лв. на бутало и са на Goetze.Отделно ще ползвам и 15% отстъпка защото ще ги взема чрез познат който има сервиз.Не знам само да не се окажат някъкви китайски ментета но от магазина който е сравнително реномиран ме увериха че са качествени до сега съм нямал проблем с частите закупени от там. Иначе цените варират в пъти като дори на едно място ми искаха 420 лв. за уж оригинално бутало комплект със сегментите. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта