Възможен ли е разход на масло около 0,7-0,8 л. на 1000км.в следствие на омасляване от турбото ? Като допълнителен ефект от това е преомасляване на горивните камери при по продължително спускане без подаване на газ при което след като подам газ изведнъж се получава неконтролируемо форсиране подчти до крайни обороти на мотора за няколко секунди при което се получава гъста димна завеса с бял цвят зад автомобила.

Казаха ми проблема е в турбото и това че вкарва масло в двигателя което след това се възпламенявало

но мисълта ми е може ли турбината да даде такъв висок разход на масло

Видими течове няма от друго място.Сегменти и биелни лагери са сменени преди 180хил.км. Главта е практически нова защото наскоро се наложи да е ремонтирам в следствие на скъсан агренажен ремък. Едното бутало е сваляно и след това отново поставено със същите сегменти може ли да е и от това ?
