Висок разход на масло от турбото...!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Висок разход на масло от турбото...!?

Мнениеот juli76 » Вто 25 сеп 2007 17:43


Възможен ли е разход на масло около 0,7-0,8 л. на 1000км.в следствие на омасляване от турбото ? Като допълнителен ефект от това е преомасляване на горивните камери при по продължително спускане без подаване на газ при което след като подам газ изведнъж се получава неконтролируемо форсиране подчти до крайни обороти на мотора за няколко секунди при което се получава гъста димна завеса с бял цвят зад автомобила. :( Казаха ми проблема е в турбото и това че вкарва масло в двигателя което след това се възпламенявало :roll: но мисълта ми е може ли турбината да даде такъв висок разход на масло :?: Видими течове няма от друго място.Сегменти и биелни лагери са сменени преди 180хил.км. Главта е практически нова защото наскоро се наложи да е ремонтирам в следствие на скъсан агренажен ремък. Едното бутало е сваляно и след това отново поставено със същите сегменти може ли да е и от това ? :?




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 25 сеп 2007 18:49


неконтролируемо форсиране подчти до крайни обороти на мотора за няколко секунди

Доколкото съм запознат - турбото е главния виновник с такива признаци .....


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 25 сеп 2007 21:47


турбо -турбо то ако тия двигатели можеха да вьрвят само с вьздух ......ех мечти.
ако е от турбото аспуха саждите са много мазни пропити с масло .
колега juve ти си прав колегата има система като на рали автомобилите за поддьржане оборотите на турбината да се избегне лага :lol: ама вместо бензин прьска маслоооо
погледни го от добрата страна буса е бегачка
колко време мина от ремонта и кога започна да го прави


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 25 сеп 2007 23:20


Така както си го описал си е жива турбина,сменяй или прави че при някое такова суперфорсиране да не стане МЯУ с дигателя !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 26 сеп 2007 7:32


Дааа оправяй я бързо че може и в едно от форсиранията да спре всичко :!:


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Чет 27 сеп 2007 9:51


kombito-tdi написа:колко време мина от ремонта и кога започна да го прави

От ремонта мина към месец.Но този номер с форсирането го е правил веднъж и малко преди да стане белята с агренажа.Сетих се че известно време преди да се скъса ремъка звука на турбината се промени и нещо взе да пуши повече буса но само при по рязко подаване на газ и смяна на предавките.Смятам че е от турбокомпресора но ще отида в един сервиз където ги ремонтират за да бъда абсолютно сигурен в това.Иначе и така мога да карам но този разход на масло е финансово неприемлив за мен.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 28 сеп 2007 23:50


да ,ама като тръгне да си ходи турбото ,от един път пълни колекторите с масло и после......недеи да 4акаш много



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта