Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудно...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xaxab
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 юни 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудно...

Мнениеот xaxab » Пон 27 авг 2007 23:33


Забелязвам, че при студен двигател, пали на четвърт оборот, докато при загрял двигател това става поне на цял оборот. Двигателя е 1.9 ТДИ АФН.




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 28 авг 2007 0:48


Не е нормално да пали по- трудно. Има доста теми по тоя въпрос. Използвай търсачката.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудн

Мнениеот maiz » Вто 28 авг 2007 7:47


xaxab написа:Забелязвам, че при студен двигател, пали на четвърт оборот, докато при загрял двигател това става поне на цял оборот. Двигателя е 1.9 ТДИ АФН.
Спокойно и при мен е така... като е студена пали на четвърт , като е загряла (90 градуса) пали на половин.Не се кахари нищо и няма аз съм с 1.9 TDI AHF.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 28 авг 2007 12:52


Една идея по-бавно си е в реда на нещата,виж ако станат над 2сек. въртене значи има нещо за пипване :)


xaxab
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 юни 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xaxab » Вто 28 авг 2007 13:52


Благодаря ви, успокоихте ме...


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 28 авг 2007 14:39


Как ще е нормално? Кажете каква е логиката :shock
На мен ми се е случвало подобно нещо - резултатът беше закъсал автомобил, заради калпав акумулатор. Късмет, че бях в София!
Смени акумулатора и пробвай пак ;) Тогава не би трябвало да има "закъснение" с паленето при топъл двигател.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 14:48


Smeagol написа:Как ще е нормално? Кажете каква е логиката :shock
На мен ми се е случвало подобно нещо - резултатът беше закъсал автомобил, заради калпав акумулатор. Късмет, че бях в София!
Смени акумулатора и пробвай пак ;) Тогава не би трябвало да има "закъснение" с паленето при топъл двигател.

:да: - не е фатално ,доста често е срещано ,но не е и нормално.Най-често е калпав акомулатор ,а понякога са проблеми по жичките и помпата.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 28 авг 2007 14:54


Е, не е фатално, НО в един хубав момент, точно когато най-малко очакваш акумулатора ще те предаде... А дизел се пали доста трудно с подаване на ток :(
Нов и качествен акумулатор, минимум 75 ah.
Но, все пак колегата да провери най-евтиния вариант: да сложи друг акумулатор и да пробва да запали на загрят двигател. Ако пак върти по-продължително, значи проблемът е другаде, ако ли не - акумулаторът.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 14:56


Най-добре е акомулаторда е почти нов и от приятел :wink:
ОФФ: Скоро разбрах че оригиналния акомулатор за вграждане в ФВ е Banner /до сега ми беше нейзвестна тая марка ,ама се оказа и че в мойта има същия/.Въпросния акомулатор е на доста сносна цена/малко над българските/,а е страшно издръжлив - каза ми го един майстор дето слага акомулатори на бакшишите :wink:


xaxab
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 юни 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xaxab » Вто 28 авг 2007 15:00


Все пак да отбележа, че трудното палене се състои в примерно оборот отгоре...
Иначе благодарности за всички отзиви и предполагам сте прави, защото не съм пипал акумулатора (с оригиналния си е). Поне ще знам ако стане нещо, за какво първо ще тичам.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 15:02


xaxab написа:Все пак да отбележа, че трудното палене се състои в примерно оборот отгоре...
Иначе благодарности за всички отзиви и предполагам сте прави, защото не съм пипал акумулатора (с оригиналния си е). Поне ще знам ако стане нещо, за какво първо ще тичам.

Провери дали е от него.За да не се окаже че е нещо друго и от там не се знае какво ще се получи.Мойта също не пали от четвърт оборот ,но знам че е от акомулатора/пробвах с друг/-имам съмнения че си е с оригиналния :lol: .Иначе и аз реших да го уморя докрай и тогава нов :)


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 28 авг 2007 15:03


Не чакай, че ще патиш :(
Пробвай с акумулатора на някой приятел;)
Ако е тръгнал да скапва може за няколко часа да сдаде багажа. Моят случай беше такъв: колата пали нормално сутринта. Карам към 200 км и спирам в Младост за 20 минути. Всичко изключено. После ток само колкото да отключа:(


xaxab
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 юни 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xaxab » Вто 28 авг 2007 15:07


Освен да отида до някой майстор по акумулатори и той да си каже тежката дума...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 15:13


xaxab написа:Освен да отида до някой майстор по акумулатори и той да си каже тежката дума...

Безмислено - никой няма да ти премери стартовия ток.Аз ходих - мерят с мултицет-нещо което можеш да направиш и ти.По доброто е сам да си измериш капацитета- имаше една тема за това-ставаше с пускане на фарове при спрял мотор ,гасене чакане и след това се мери волтажа-потърси я с търсачката.Иначе най-сигурния метод е помощ от приятел-слагаш друг/и каомулатор/и и пробваш :)


xaxab
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 юни 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xaxab » Вто 28 авг 2007 15:17


ОК, ще търся помощ от "публиката".

А най-лошото е, че сме се запътили към най-лошия сезон за акумулаторите :-(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта