Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудно...
Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудно...
Забелязвам, че при студен двигател, пали на четвърт оборот, докато при загрял двигател това става поне на цял оборот. Двигателя е 1.9 ТДИ АФН.
- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нормално ли е при загрял двигател да пали малко по-трудн
Спокойно и при мен е така... като е студена пали на четвърт , като е загряла (90 градуса) пали на половин.Не се кахари нищо и няма аз съм с 1.9 TDI AHF.xaxab написа:Забелязвам, че при студен двигател, пали на четвърт оборот, докато при загрял двигател това става поне на цял оборот. Двигателя е 1.9 ТДИ АФН.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Smeagol написа:Как ще е нормално? Кажете каква е логиката![]()
На мен ми се е случвало подобно нещо - резултатът беше закъсал автомобил, заради калпав акумулатор. Късмет, че бях в София!
Смени акумулатора и пробвай пакТогава не би трябвало да има "закъснение" с паленето при топъл двигател.

- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Е, не е фатално, НО в един хубав момент, точно когато най-малко очакваш акумулатора ще те предаде... А дизел се пали доста трудно с подаване на ток
Нов и качествен акумулатор, минимум 75 ah.
Но, все пак колегата да провери най-евтиния вариант: да сложи друг акумулатор и да пробва да запали на загрят двигател. Ако пак върти по-продължително, значи проблемът е другаде, ако ли не - акумулаторът.

Нов и качествен акумулатор, минимум 75 ah.
Но, все пак колегата да провери най-евтиния вариант: да сложи друг акумулатор и да пробва да запали на загрят двигател. Ако пак върти по-продължително, значи проблемът е другаде, ако ли не - акумулаторът.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Най-добре е акомулаторда е почти нов и от приятел
ОФФ: Скоро разбрах че оригиналния акомулатор за вграждане в ФВ е Banner /до сега ми беше нейзвестна тая марка ,ама се оказа и че в мойта има същия/.Въпросния акомулатор е на доста сносна цена/малко над българските/,а е страшно издръжлив - каза ми го един майстор дето слага акомулатори на бакшишите

ОФФ: Скоро разбрах че оригиналния акомулатор за вграждане в ФВ е Banner /до сега ми беше нейзвестна тая марка ,ама се оказа и че в мойта има същия/.Въпросния акомулатор е на доста сносна цена/малко над българските/,а е страшно издръжлив - каза ми го един майстор дето слага акомулатори на бакшишите

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
xaxab написа:Все пак да отбележа, че трудното палене се състои в примерно оборот отгоре...
Иначе благодарности за всички отзиви и предполагам сте прави, защото не съм пипал акумулатора (с оригиналния си е). Поне ще знам ако стане нещо, за какво първо ще тичам.
Провери дали е от него.За да не се окаже че е нещо друго и от там не се знае какво ще се получи.Мойта също не пали от четвърт оборот ,но знам че е от акомулатора/пробвах с друг/-имам съмнения че си е с оригиналния


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
xaxab написа:Освен да отида до някой майстор по акумулатори и той да си каже тежката дума...
Безмислено - никой няма да ти премери стартовия ток.Аз ходих - мерят с мултицет-нещо което можеш да направиш и ти.По доброто е сам да си измериш капацитета- имаше една тема за това-ставаше с пускане на фарове при спрял мотор ,гасене чакане и след това се мери волтажа-потърси я с търсачката.Иначе най-сигурния метод е помощ от приятел-слагаш друг/и каомулатор/и и пробваш

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Spiccer и 161 госта