Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?
голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
не говоря за шум , говоря за осезаемо дъвчене на двигателя. Колата трябва да се движи на свободна дори и едвам едвам да се тътрази , но да не е на място ! Спре ли на място, след секунда работата на двигателят се възстановява. Все едно някакъв датчик за движение на автомобила влияе върху работата на двигателя.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
гледам темата е отпреди година а реални отговори няма.при моторите AHF и ASV какъвто е и моя това е често явление.тресе си точно преди да спреш-мотора-уточнявам за да няма отговори за спирачни дискове.dobromirski е описал проблема много точно и ясно.и искам да го питам дали в крайна сметка открихте от кво е.доколкото разбрах е от това че влиза повече гориво отколкото е нужно и проблема се оправя чрез VAG-COM и човек който знае как се борави с техниката----а дали е така??????
Re: проблем с тихите обороти по инерция
Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?
вече е говорено за това и бях със същя проблем и аз.
10 000 % прекодирай ЕКУ за автоматични скорости или чипосай.
има бъгове в софта за подаване на гориво при ръчни
аз съм с карта за автоматични вече 2 месеца и вече не тресе така. сменя се с ВАГ КОМ и е като на NFS Automatic or Manual Transmission.но ще оправя бъга на картата за ръчни по нататък
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- dinchev
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
добромирски, тресенето при спиране се получава когато има голямо парвоначално впраскване, което по VAG-com. e oт 3 до 9, това е по спомени, което се регулира от преместването на електронния блок , които се намира варху нафтовата помпа.ЕКУ се чуди дали да увеличи или да намали оборотите при това голямо парвоначално впраскване. В вашия сличаи, мисля че стоиноста по ВАГ-КОМ ще баде около 2. Когато прместите ел. блок така ,че да покаже около 5,6 тресенето ще се оправи.Когато по ВАГ-КОМ показва малки цифри, впраскването е голямо иобратното,когато показва големи е малко.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ventoman написа:Обикновенно го прави от демпферния маховик, като се смени и спира да претриса преди да спреш. Вярно е че като се прекодира на автоматик също спира но при 90кс. мотори почват да придърпват на втора (най-много) и така.
Ако е от маховика би трябвали при спиране С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ да не притриса,поне при мен беше така ! Само че не мога да кажа от какво се оправи понеже съм сменил съединителя но без маховика,кодиран съм за автомат ,но може и да е от профилактиката на разни вакуумни маркучета понеже като причина се споменава и пробив в системата на сервото ?! Факт е че вече забравих онова гадно тресене дето ме тормозеше по светофарите

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
SACHO7803 написа:етова е въпроса-да се пренастройва компа ли.има и друг изход и според мен е доста елементарен стига някой да го знай.има си причина за това притрисане и майсторите надявам се скоро ще го разберат-може би като тия мотори станат масови.
моторите са си предостатъ4но масови.абсолютно всеки с този проблем и нормален софт(ръ4ни скорости)има колебания на празен ход които се виждат на вагком;мотора не държи постоянни обороти и вси4ко това се оправя единствено 4рез регулировка на горивото и стоиностите на EGR-а,това е при изправен маховик ,центровка и вакуум система
за няма и 5 мин работа с компютър е-ел.блока на помпата не се бута въобще,като за всеки мотор е индивидуално коригиране ,но със близки стоиности
и още едно малко предизвикателство към маистор-дизелджиите:тди може да не пуши абсолютно НИЩО,дори и при газ до дупка-стремете се към този резултат(по4ти винаги става и с коли с 4ип ,а за стоковите тди-та е без проблем) въпрос на компетентност и малко време:wink:
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
dinchev написа:добромирски, тресенето при спиране се получава когато има голямо парвоначално впраскване, което по VAG-com. e oт 3 до 9, това е по спомени, което се регулира от преместването на електронния блок , които се намира варху нафтовата помпа.ЕКУ се чуди дали да увеличи или да намали оборотите при това голямо парвоначално впраскване. В вашия сличаи, мисля че стоиноста по ВАГ-КОМ ще баде около 2. Когато прместите ел. блок така ,че да покаже около 5,6 тресенето ще се оправи.Когато по ВАГ-КОМ показва малки цифри, впраскването е голямо иобратното,когато показва големи е малко.
Ако е от това, 5,6 e много има опасност да почне да тресе студена, зимата идва
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: K и 66 госта