Проблем при паленето след дълъг престой
- 
				iulian
 - Мнения: 26
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Гоце Делчев
 
Проблем при паленето след дълъг престой
Значи,колата е пасат 2000г. ATJ мотор и се появи следния проблем.Ако я оставя без да я карам повече от 24 ч. автомобила пали трудно.Първоначално я чувам как пали за 1-2 сек. и веднага гасне .След това се налага да въртя 2-3 пъти докато запали.Пробвах рано сутрин / тук сутрините са хладни тия дни-4-5 градуса/ си пали без проблем от раз.Проблема се явява само когато не е палена дълго време.След това няма значение дали се опитвам на обят или когато и да е да запаля.Не пали.Иначе си върви и всичко си е ок.Аз съм от Гоцеделчевския район и не ми се иска много-много да я човъркат разни разбирачи.То наоколо май свестен сервис нямаПрерових с търсачката и при подобни проблеми май някаква помпа е за смяна но не ми стана много ясно.Ще се радвам да видя мнението ви.
			
									
									- 
				dmode101
 - Мнения: 387
 - Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София Passat B6 DSG
 
Аз имам същия проблем. И моята е помпа дюза. Първо трябва със сигурност да разбереш дали не се връща нафтата назад в резервоара, както ти е написал колегата. Ако не се връща става малко кофти, защото следващия вариант е нова подкачаща помпа - тази дето е закачена вдясно на двигателя. Струва около 200 евро. Аз лично още не съм я сменил, но няма да я издържа дълго така... Все пак потърси добър майстор за да не се окаже нещо дребно. Успех!
			
									
										
						- kombito-tdi
 - Мнения: 889
 - Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
 - Контакти:
 
- kombito-tdi
 - Мнения: 889
 - Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
 - Контакти:
 
- Rabbit_TDI
 - Мнения: 8410
 - Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
 - Автомобил: A6 C5
 - Двигател: BFC
 - Местоположение: Карлово/Натрапник в София
 - Контакти:
 
- 
				iulian
 - Мнения: 26
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Гоце Делчев
 
Днес качих колата на диагностика.Появи се следния проблем-една от дюзите впръсква прекалено малко гориво.Човека каза че може да има запушване но може и да е за смяна 
 Май предстои разхвърляне на мотора.Препоръките са за СУПЕР ДИЗЕЛ при Цецо.Дали си заслужава да бия 300км.Бих желал да видя мнението ви.А,колата си върви-като пушка е.
			
									
										
						- Rabbit_TDI
 - Мнения: 8410
 - Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
 - Автомобил: A6 C5
 - Двигател: BFC
 - Местоположение: Карлово/Натрапник в София
 - Контакти:
 
И да не си вървеше пак не бих ти препоръчал СУПЕРДИЗЕЛ - единственото им хубаво нещо е че поне не са хамали и няма да ти разбият колата повече както доста майстори , ама до тук.Имат иначе доста техника ,но като покаже нещо се казвай - СМЕНЯЙ и не се мисли дали е точно от това.Много често ходиш сменяш ама след тва пак стария проблем  
 Другото нещо е за нищо на света да не даваш да ти разхвърлят мотор налява и надясно щото после няма да е пушка  
 Иначе да ти видят дюзите трябва само да се отвъртят свещите и после внимателно да се свалят дюзите  
 Съветвам те да минеш елементарните неща и тогава да гледаш тях за да не плачеш после.
			
									
										
						- Rabbit_TDI
 - Мнения: 8410
 - Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
 - Автомобил: A6 C5
 - Двигател: BFC
 - Местоположение: Карлово/Натрапник в София
 - Контакти:
 
- kombito-tdi
 - Мнения: 889
 - Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
 - Контакти:
 
- 
				iulian
 - Мнения: 26
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Гоце Делчев
 
Kombito-нали точно това е идеята на подобна дискусия.А това че на диагностика показа занижени стойности на 4-та дюза съм го видял с очите си.И друго-човека каза че не е задължително веднага да се пипа Но рано или късно ще трябва.Аз съм малко перфекционист и искам всичко по колата да е "копче" доколкото може за втора ръка такава.Това трудно палене при по-дълъг престой ме дразни,а и мененето на обороти при студен мотор / което не винаги го прави-странно защо / ще го отстраня.Въпрос на време е и целта на този форум мисля е да бъда   правилно ориентиран какво точно да направя и в какъв сервис да отида-сигурен съм не всички са главорези.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 69 госта
			   