Проблем при паленето след дълъг престой

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
iulian
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Проблем при паленето след дълъг престой

Мнениеот iulian » Нед 23 сеп 2007 13:33


Значи,колата е пасат 2000г. ATJ мотор и се появи следния проблем.Ако я оставя без да я карам повече от 24 ч. автомобила пали трудно.Първоначално я чувам как пали за 1-2 сек. и веднага гасне .След това се налага да въртя 2-3 пъти докато запали.Пробвах рано сутрин / тук сутрините са хладни тия дни-4-5 градуса/ си пали без проблем от раз.Проблема се явява само когато не е палена дълго време.След това няма значение дали се опитвам на обят или когато и да е да запаля.Не пали.Иначе си върви и всичко си е ок.Аз съм от Гоцеделчевския район и не ми се иска много-много да я човъркат разни разбирачи.То наоколо май свестен сервис нямаПрерових с търсачката и при подобни проблеми май някаква помпа е за смяна но не ми стана много ясно.Ще се радвам да видя мнението ви.




Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Нед 23 сеп 2007 15:04


Прегледай си маркучите за нафтата-за входящата и излищната сигрно взима въздух от някъде и се връща нафтата при по-дълъг престой.Това е най-лесното нещо което може да бъде след това идват трудните вариянти. :?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Нед 23 сеп 2007 20:24


Аз имам същия проблем. И моята е помпа дюза. Първо трябва със сигурност да разбереш дали не се връща нафтата назад в резервоара, както ти е написал колегата. Ако не се връща става малко кофти, защото следващия вариант е нова подкачаща помпа - тази дето е закачена вдясно на двигателя. Струва около 200 евро. Аз лично още не съм я сменил, но няма да я издържа дълго така... Все пак потърси добър майстор за да не се окаже нещо дребно. Успех!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 сеп 2007 20:34


а да сте ги карали на тестер . има много причини да не палят .пали гасне =имобилаизер


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Нед 23 сеп 2007 20:39


За имобилайзера си има индикация на таблото, доколкото съм чел.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 сеп 2007 22:48


това дет го пишат по книгите ако растеше по нивите
има и понякога помага :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 23 сеп 2007 23:40


Ми то и мойта след дълъг престой в студеното не пали от четвърт ама врътва 1-2 оборота че и бял дим излиза - ама май просто си е нормално.Нафтата съм я гледал че няма мехури ,ама не съм се сещал при палене след дълъг престой дали няма да се пови някой :idea:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пон 24 сеп 2007 15:47


А моята след дълъг престой върти 5-6 секунди и след това още 2-3 секунди опитва да пали на 2 цилиндъра, което не е нормално... :cry:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 сеп 2007 17:23


по4ти винаги в такива слу4аи е от връщане на нафтата и обикновенно е от пластмасовия троиник на нафтовия филтър :idea:


iulian
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот iulian » Вто 25 сеп 2007 16:26


Днес качих колата на диагностика.Появи се следния проблем-една от дюзите впръсква прекалено малко гориво.Човека каза че може да има запушване но може и да е за смяна :cry: Май предстои разхвърляне на мотора.Препоръките са за СУПЕР ДИЗЕЛ при Цецо.Дали си заслужава да бия 300км.Бих желал да видя мнението ви.А,колата си върви-като пушка е.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 сеп 2007 17:17


И да не си вървеше пак не бих ти препоръчал СУПЕРДИЗЕЛ - единственото им хубаво нещо е че поне не са хамали и няма да ти разбият колата повече както доста майстори , ама до тук.Имат иначе доста техника ,но като покаже нещо се казвай - СМЕНЯЙ и не се мисли дали е точно от това.Много често ходиш сменяш ама след тва пак стария проблем :cry: Другото нещо е за нищо на света да не даваш да ти разхвърлят мотор налява и надясно щото после няма да е пушка :!: Иначе да ти видят дюзите трябва само да се отвъртят свещите и после внимателно да се свалят дюзите :!: Съветвам те да минеш елементарните неща и тогава да гледаш тях за да не плачеш после.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 сеп 2007 17:19


niks76 написа:по4ти винаги в такива слу4аи е от връщане на нафтата и обикновенно е от пластмасовия троиник на нафтовия филтър :idea:

Как да разбере/и аз да разбера за моя/ дали е от него?


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 25 сеп 2007 19:59


А, акумулаторчето как е ?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 25 сеп 2007 21:24


дюзата не ти е проблема ама твоя си работа
аз не бих я барал паленето няма да се оправи
ако искаш за спорта да си трошиш колата даваи слагаи и снимки да се смеем и ние :lol:
а с кинтите как си ако имаш излишни пиши да ти пратя номера на сметката ми :lol: те и бездруго ще ти ги вземат "маисторите" за нищо


iulian
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 2:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот iulian » Вто 25 сеп 2007 23:09


Kombito-нали точно това е идеята на подобна дискусия.А това че на диагностика показа занижени стойности на 4-та дюза съм го видял с очите си.И друго-човека каза че не е задължително веднага да се пипа Но рано или късно ще трябва.Аз съм малко перфекционист и искам всичко по колата да е "копче" доколкото може за втора ръка такава.Това трудно палене при по-дълъг престой ме дразни,а и мененето на обороти при студен мотор / което не винаги го прави-странно защо / ще го отстраня.Въпрос на време е и целта на този форум мисля е да бъда правилно ориентиран какво точно да направя и в какъв сервис да отида-сигурен съм не всички са главорези.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта