Golf mk3 TD -> TDI
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Golf mk3 TD -> TDI
Интересува ме, ако на тройка TD се сложи интеркулер, какво трябва да се смени за да работи двигателят добре?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ето едно саитче за вс. въпрпси .http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259 .дано съм ти помоснал ве пак.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колегаа колега:) виж хората какво правят от 1.6гтд...
и то само с "малка" настройка на помпата, премахване на ограничителния клапан от всмукателните колектори, настройка на турбото на бар и нещо.. по-големичък куулер отпред...
този пич прави 15.2 на 400м
http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY
П.П. мое те пробвам с моето 1Y ако имаш път към БС да видиш колко "малко" над 90к.с. е
и то само с "малка" настройка на помпата, премахване на ограничителния клапан от всмукателните колектори, настройка на турбото на бар и нещо.. по-големичък куулер отпред...
този пич прави 15.2 на 400м

http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY
П.П. мое те пробвам с моето 1Y ако имаш път към БС да видиш колко "малко" над 90к.с. е

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
faint написа:колегаа колега:) виж хората какво правят от 1.6гтд... премахване на ограничителния клапан от всмукателните колектори
П.П. мое те пробвам с моето 1Y ако имаш път към БС да видиш колко "малко" над 90к.с. е
тея глупости дет си ги письл ги отдавам на кьсния час и замагления от алкохол поглед прочети пак за какво става на вьпрос
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега само трябва да пипнеш помпата - ако си от София иди при Виктор от Бакърената - той беше направил неговия да лети.Само внимавай колко гориво пускаш да не стане да гори повече от АБФ
В общи линий кулера е добре за ТД-то ама не очаквай чудеса.
P.S. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.

P.S. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.
вярно е нещо такова


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
juve написа:. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.
вярно е нещо такова1.9 май е по нечуствителен към товара ...или както казваха на времето за руските мотоциклети ИЖ : " нагоре с 2 ма - 120 , надолу сам - пак 120 "
Да тва го забравих.Просто и двата ги имах на Г2 и Г3 който са по-леки и не се усеща.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 191 госта