Golf mk3 TD -> TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Golf mk3 TD -> TDI

Мнениеот fast_t » Съб 29 сеп 2007 18:35


Интересува ме, ако на тройка TD се сложи интеркулер, какво трябва да се смени за да работи двигателят добре?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 29 сеп 2007 18:41


Ами малко повече гориво трябва да пуска помпата, имаше и тема за механичен тунинг на помпата, като се сменя една ос която регулира подавано гориво като функция на буста от турбината.


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Съб 29 сеп 2007 21:31


Ето едно саитче за вс. въпрпси .http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259 .дано съм ти помоснал ве пак.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 30 сеп 2007 19:30


Хубаво е да си направи настроийка на нафтовата помпа спрям кулера (да пусне малко повече нафта) А за да стане ТДИ трябва електронната помпа и други дюзи ;)


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 30 сеп 2007 22:10


от магаре кон не става .ако искаш да вьрви повече този мотор го може с малко настроика минава 90кс.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 окт 2007 1:35


колегаа колега:) виж хората какво правят от 1.6гтд...
и то само с "малка" настройка на помпата, премахване на ограничителния клапан от всмукателните колектори, настройка на турбото на бар и нещо.. по-големичък куулер отпред...
този пич прави 15.2 на 400м :)

http://www.youtube.com/watch?v=3AHriCwrWnY

П.П. мое те пробвам с моето 1Y ако имаш път към БС да видиш колко "малко" над 90к.с. е :twisted:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 01 окт 2007 5:44


faint написа:колегаа колега:) виж хората какво правят от 1.6гтд... премахване на ограничителния клапан от всмукателните колектори
П.П. мое те пробвам с моето 1Y ако имаш път към БС да видиш колко "малко" над 90к.с. е :twisted:

тея глупости дет си ги письл ги отдавам на кьсния час и замагления от алкохол поглед прочети пак за какво става на вьпрос


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 7:34


Колега само трябва да пипнеш помпата - ако си от София иди при Виктор от Бакърената - той беше направил неговия да лети.Само внимавай колко гориво пускаш да не стане да гори повече от АБФ :lol: В общи линий кулера е добре за ТД-то ама не очаквай чудеса.
P.S. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 01 окт 2007 9:16


. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.

вярно е нещо такова :x 1.9 май е по нечуствителен към товара ...или както казваха на времето за руските мотоциклети ИЖ : " нагоре с 2 ма - 120 , надолу сам - пак 120 " :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 окт 2007 16:00


juve написа:
. 1.6 ТД е доста по-вървежен от 1.9 ТД - имал съм и двата и 1.9 ТД има предимство само при високи скорости и то практически не се усеща.

вярно е нещо такова :x 1.9 май е по нечуствителен към товара ...или както казваха на времето за руските мотоциклети ИЖ : " нагоре с 2 ма - 120 , надолу сам - пак 120 " :lol:

Да тва го забравих.Просто и двата ги имах на Г2 и Г3 който са по-леки и не се усеща.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 01 окт 2007 20:45


а кое беше глупост не можах да разбера ? :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot], madmen и 185 госта