


juve написа:Колеги , признавам си , че не съм ровил задълбочено по въпросаобаче ми се ще да знам : Има ли смисъл "профилактично" да се сменят подгряващите свещи на дизелите , ако са здрави ? защото за тези на бензиновите си има теории за промяна на топлиното число и други такива, та се сменят ..ама за печките нищо не знам
...а пък сега кошничката си ми пали барут .... да не стане вместо да изпиша вежди да извадя очи ....
... а и зимата се задава .....
dobrinb написа:Все пак трябва да се има предвид, че е възможно една т.нар. накална /подгревна/ свещ да не се нагрява в пълна степен, т.е. да не развива предвидената температура, или пък да не нагрява по цялата дължина на нагреваемата площ. Това може да доведе до необходимост от смяна, макар и на практика да грее, но не с пълен капацитет. Освен това е абсолютно задължително измерването да се извършва на място, както е монтирана, а не с изваждане и даване на късо към някой акумулатор.
Rabbit_TDI написа:Как ще ги провериш без да ги извадиш
GodLike написа:Аз не виждам смисъл от смяната профилактичко!
Ако зимата пали безпроблемно що да си правиш излишни разходи!
Rabbit_TDI написа:Как ще ги провериш без да ги извадиш
dobrinb написа:
Все пак трябва да се има предвид, че е възможно една т.нар. накална /подгревна/ свещ да не се нагрява в пълна степен, т.е. да не развива предвидената температура, или пък да не нагрява по цялата дължина на нагреваемата площ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта