вибрация от 1300 до към 2000рпм - НАЙ-ПОСЛЕ РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

вибрация от 1300 до към 2000рпм - НАЙ-ПОСЛЕ РЕШЕНО

Мнениеот pepperj » Вто 23 окт 2007 15:10


Здравейте.Нов съм в форума но искам да попитам за един проблем.Значи взех си Б4 дизел,вси4ко уж му беше наред но след като го покарах известно време усетих че на 4 и 5 скорост от 1300 до към 2000 оборота колата цялата вибрира а когато отпусна газта няма проблем ???? ходих в един сервиз и там ми казаха че най-вероятно са вътрешни карета но не са сигурни.Та ако някой може да даде някакво предположение ще съм благодарен :)
заглавието? раздела? mod edit: vaskoto1

Последна промяна от pepperj на Съб 03 ное 2007 21:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 23 окт 2007 16:06


колега пробваи да пуснеш темата в раздел дизели - мое там някои да ти помогне ние сме в застой. :wink:


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

ре

Мнениеот pepperj » Вто 23 окт 2007 16:09


проблема не ми е в двигателя а някъде по ходовата част !!!!двигателя е проверен и перфектен


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 23 окт 2007 18:07


Ако са карета вибрации трябва да си останат и при изключване от скорост и продължаване на движението... да речем с 90.Ако са лагерите на главините същатата работа.

На мен по ми се чини да са ти заминали тампоните на мотора.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 23 окт 2007 18:13


bobcho написа:Ако са карета вибрации трябва да си останат и при изключване от скорост и продължаване на движението... да речем с 90.Ако са лагерите на главините същатата работа.

На мен по ми се чини да са ти заминали тампоните на мотора.

Ако са заминали те тогава вибрации и сътресения щеше да има като пали и като го гаси.
ако с акарета защо пък точно при такава скорост ще се проявят а не при тръгване,когато практически са най-натоварени.
А ефекта е само с висока скорост на 4 и 5 - мисля си за диференциал по-скоро


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 23 окт 2007 18:15


Говоря за вътрешните карета, а скоростта я дадох просто за пример.И при мен имаше нечовешко бучене и се бях в карал в джажа, че са лагери на дифа, но си смених лагерите на главините и ... тишина.:)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 23 окт 2007 18:37


Я прочети ТУК.


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

ре

Мнениеот pepperj » Вто 23 окт 2007 21:23


да но като пусна педала на газта проблема изчезва.каква е логиката проблема да е в помпата ????


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 23 окт 2007 21:38


Добре, а каква е логиката да е от ходова част, като сам казваш, че на различни предавки, при едни и същи обороти, се появява проблема ?
Огледай тампони на двигател, скоростна кутия, а също и генерация.


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

ре

Мнениеот pepperj » Вто 23 окт 2007 21:46


тампоните са здрави.проверих , а вече двама майстори кзват вътрешни карета. утре съм решил да пробвам тва дето казвате да сипа малко бензин и да карам с 4000 оборота 20 км. да видя дали ще има промяна


Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот dimo69 » Сря 24 окт 2007 10:35


здравейте имам от скоро пасат 1.8 92 год.моноинжекция имам проблеми с прегряването а виждам че във форумите има хора които доста разбират може ли да ви помоля за съвет значи качва ми градусите на градско в повечето случай до към 107-108 проверих няма течове всичко е наред смених капачката на разширителния съд за антифриза и още 1 проблем имам
сълзи ми малко главата дали е за нова гарнитура или за затягане само много благодаря на всички които ми отговорят


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 окт 2007 10:42


абе гарнитурата не е болка за умиране, аз карах така близзо 1год, но е хубаво нещата да се сменят на време. А относно другият проблем може би термостат :oops:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 24 окт 2007 12:40


А какво общо има
пасат 1.8 92 год.моноинжекция
с дизеловия раздел ? :roll:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 окт 2007 13:14


казал съм на първият колега за дизеловия раздел тоя с В4 :roll:


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

re

Мнениеот pepperj » Сря 24 окт 2007 20:34


здравейте колеги.та значи днес направих така както казва Никс (сипах малко бензин в нафтата и карах на 4000рпм 30тина км.)значи незнам дали си вну6авам или не но ми се струва че има малко подобрение в работата на колата ( маи придрапва по малко от преди) но като цяло проблема си остава ??????? ПОМОЩ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта