Пали форсира се и гасне

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пали форсира се и гасне

Мнениеот Adnan » Чет 25 окт 2007 14:13


Колеги помагам на един приятен останал на път близо до българия.
Колата е Форд Галакси 1.9 ТДИ. Вика пали и се форсира сама след което гасне. Отзад черен дим пушело жестоко.
Според мен е заминало турбо. Моля споделете та да му се обадя на човека какво да прави ?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 окт 2007 14:26


Ако е турбото би трябвало да на го прави още като запали ,щото на празен ход колата турбото не играе.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 25 окт 2007 14:30


Rabbit_TDI написа:Ако е турбото би трябвало да на го прави още като запали ,щото на празен ход колата турбото не играе.


Има ли друго обястнение аз изрично го питах да не е прескочил ремъка с един зъб вика сигурен съм че не е ремъка ама от къде е толкова сигурен :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 окт 2007 14:37


От никъде не е сигурн.Колегата ми обикаля офиса като обезглавен седмица и половина/колата ръмжи като трактор и върви като такъв/ заради един майстор дето сигурно му беше проверил ремъка на Пунто 1.6 ТД ,а като отворих щеката от там духаше да те отвее.Ходи пак при него оня вика ремака съм го гледал и да си сложил присадка за компресия в маслото ,а тракането било от ненастроена помпа.Няма да обяснявам че колата стана така отведнъж и дори на мен ми беше ясно че ремъка е скочил ,а и вероятно е поразил нещо.Отиде най-накрая при свесен майстор и кво се оказа прескочен 1 зъб-20лв. и колата е 6.
P.S.Има верятност компа/помпата да са се побъркали и да пускат супер много гориво и да я давят ,или от някъде да мята масло и колата да се форсира сама.Ама тва са само догатки.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 25 окт 2007 14:39


Ей сега ще звънна да го питам пак за ремъка и да огледа дали е загубила много масло.

Едит : Звъннах човека вика
- Както си карахме и изведнъж загуби мощност повече от 2000 оборота не може. Няма мощ все едно някоя дърпа назад.
- Проверихме маслото не го е изяло.
- Запалвам само си стига до 3000 RPM без да натискам газта и гасне. Отзад все едно черен облак много гъст.

Питам го сигурен ли си за ремъка като обеснявам горе писаното, казва "нищо не съм сигурен вече".


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 25 окт 2007 15:53


Adnan написа:Ей сега ще звънна да го питам пак за ремъка и да огледа дали е загубила много масло.

Едит : Звъннах човека вика
- Както си карахме и изведнъж загуби мощност повече от 2000 оборота не може. Няма мощ все едно някоя дърпа назад.
- Проверихме маслото не го е изяло.
- Запалвам само си стига до 3000 RPM без да натискам газта и гасне. Отзад все едно черен облак много гъст.

Питам го сигурен ли си за ремъка като обеснявам горе писаното, казва "нищо не съм сигурен вече".


Да провери реле 109, питай го да не би да е зареждал нафта скоро, кога е сменял горивния филтър, кога е сменял ремъка. Но първо реле 109 да види.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 25 окт 2007 22:58


Няма да е от релето !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 26 окт 2007 0:13


Egr клапана е постоянно отворен и затова става така;да пробва да извади някои и друг вакуумен марку4 и колата ще се оправи,а ве4е след това да се търси то4но кое се е прецакало или компа се е побъркал:все едно се прави тест на същия клапан


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 26 окт 2007 14:18


niks76 написа:Egr клапана е постоянно отворен и затова става така;да пробва да извади някои и друг вакуумен марку4 и колата ще се оправи,а ве4е след това да се търси то4но кое се е прецакало или компа се е побъркал:все едно се прави тест на същия клапан


Точно ей сега ми се обадиха пичовете извадили един маркуч на интеркоолера и запалил. Но като се стигне на 2500 оборота когато турбото се развърта пак гаснело :(.


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Съб 27 окт 2007 11:43


колата вече е в БГ. при изваден маркуч на интерколера работи перфектно в момента в които се сложи маркуча изпушва и гасне!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 27 окт 2007 14:07


кьде се намира колата в кои град


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Съб 27 окт 2007 17:04


Априлци на 20км. от Троян



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта