Голф-4 ТДИ при спиране тресе двигатела

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kire_tdi
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Голф-4 ТДИ при спиране тресе двигатела

Мнениеот kire_tdi » Нед 28 окт 2007 13:54


Здравейте имам голф-4 с двигател ТДИ-110 от известно време когато спирам двигатела ми тресе в ниските обороти странното е че когато вече съм спрял това притрисане изчезва и колата работи равномерно.В един сервиз я гледаха и казаха че всичко е наред ако някой е имал същия проблем моля да сподели от какво може да е!




juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот juliogs » Нед 28 окт 2007 14:02


погледни си дисковете може да са износени неравномерно и от това да се получават вибрациите при спиране а впокой да изчезват
Успех! :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 28 окт 2007 17:27




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 28 окт 2007 18:40


НЕ Е от ДИСКОВЕТЕ!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 28 окт 2007 20:09


Доста обсъждана тема което означава че е нещо като бъг на Г4 /и не само/ и според темите причините са различни -помпа,съединител,тампони а може и нещо друго или комбинация от различни,в общи линии МИСТЕРИЯ :lol: При мен изчезна след смяна на тампоните /двигател и скорости/ !


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 28 окт 2007 20:36


И при мен го имаше ... свалих си дисковете изчистих ги и сега е добре, така се реши при мен проблема колата от гаржа.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 29 окт 2007 7:35


Kire_tdi , незнам при теб как е , но про моят познат сме 100% сигурни, че не е нищо от трансмисия, окачване, дискове, тампони и т.н.
Мисля, че съм го обяснил добре, но пак ще повторя.
Колата се движи на свободна (независимо дали спираш със спирачката, ускоряваш по нанадолнище или просто се тътрази по равното) единственото условие е колата да НЕ Е в покой и да е на свободна предавка. Двигателят леко ПРИТРИСЯ (предъвква), но оборотите НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ! В момента в който колата спре в покой, двигателят се нормализира. Придъвкването НЕ зависи от скоростта на движение на автомобила.(при по-висока скорост се замазва от външните шумове, но като цяло е същото).


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 29 окт 2007 18:46


Обеден съм , че ако я закачите на ваг-ком ще видите леко колебание в оборотите , а трябва да са точно 903 об.

Понеже тук си скубя косите да го хвана от каде идва този проблем (имам едно предположение) , ще те помоля за един експеримент . Като работи колата на празен ход , удари силно с юмрук помпата в горната част да видиш дали пак ще прехрупа .


juliogs
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот juliogs » Пон 29 окт 2007 20:34


Абе човек това да не е магаре че да го биеш с юмруци :shock и ако от това се оправи голям бой трябва да пада всеки път когато притриса мотора :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 окт 2007 20:39


Така оправяхме телевизорите в социализма :lol: Иначе Ventoman иска да го удари за да види дали има промяна/демек за проба/,а не че тъй ще се оправи.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 29 окт 2007 20:52


Идеята е не да се оправи , а като си рабпти мотора на място и се е успокоил , като се удари силно с юмрук помпата дали ще се появи проблема за миг .


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 29 окт 2007 20:55


Пиша в нов ред за да се обърне внимание !!!!


Удара трябва да е страничен , в посока ляв към десен калник , или десен към ляв калник . По възможност да се пробват и двата варианта :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 окт 2007 1:37


не е помпа Вентомане,а е трета дюза и така си кара с години :wink:


niki__
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 15 окт 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki__ » Вто 30 окт 2007 17:13


И аз моля да се направи опита с удрянето на помпата имам сеат ибиса 110 коня и ми прави точно същия проблем


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 30 окт 2007 19:37


Колегата с Голфа каза, че веднага след удъра...нищо, но секунда след това е усетил силна болка в областа на дланта :eyecrazy
Не знае какво е изпитал мотора , но със сигурност не е реагирал по никакъв начин :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта