Голф-4 ТДИ при спиране тресе двигатела
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Голф-4 ТДИ при спиране тресе двигатела
Здравейте имам голф-4 с двигател ТДИ-110 от известно време когато спирам двигатела ми тресе в ниските обороти странното е че когато вече съм спрял това притрисане изчезва и колата работи равномерно.В един сервиз я гледаха и казаха че всичко е наред ако някой е имал същия проблем моля да сподели от какво може да е!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=57856&highlight=%F1%E2%EE%E1%EE%E4%ED%E0
И до днес си го кара така
И до днес си го кара така

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Kire_tdi , незнам при теб как е , но про моят познат сме 100% сигурни, че не е нищо от трансмисия, окачване, дискове, тампони и т.н.
Мисля, че съм го обяснил добре, но пак ще повторя.
Колата се движи на свободна (независимо дали спираш със спирачката, ускоряваш по нанадолнище или просто се тътрази по равното) единственото условие е колата да НЕ Е в покой и да е на свободна предавка. Двигателят леко ПРИТРИСЯ (предъвква), но оборотите НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ! В момента в който колата спре в покой, двигателят се нормализира. Придъвкването НЕ зависи от скоростта на движение на автомобила.(при по-висока скорост се замазва от външните шумове, но като цяло е същото).
Мисля, че съм го обяснил добре, но пак ще повторя.
Колата се движи на свободна (независимо дали спираш със спирачката, ускоряваш по нанадолнище или просто се тътрази по равното) единственото условие е колата да НЕ Е в покой и да е на свободна предавка. Двигателят леко ПРИТРИСЯ (предъвква), но оборотите НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ! В момента в който колата спре в покой, двигателят се нормализира. Придъвкването НЕ зависи от скоростта на движение на автомобила.(при по-висока скорост се замазва от външните шумове, но като цяло е същото).
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обеден съм , че ако я закачите на ваг-ком ще видите леко колебание в оборотите , а трябва да са точно 903 об.
Понеже тук си скубя косите да го хвана от каде идва този проблем (имам едно предположение) , ще те помоля за един експеримент . Като работи колата на празен ход , удари силно с юмрук помпата в горната част да видиш дали пак ще прехрупа .
Понеже тук си скубя косите да го хвана от каде идва този проблем (имам едно предположение) , ще те помоля за един експеримент . Като работи колата на празен ход , удари силно с юмрук помпата в горната част да видиш дали пак ще прехрупа .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58, pe6o__, Ивайло Димов и 150 госта