Прегряване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Прегряване

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 23 ное 2007 14:48


Понеже колата ми е удряна и забелязах че перката не може да се върти понеже се беше огънала ламарината около нея. Изправих я и реших да видя дали не пречи пак та покарах я малко за да вдигне темп. но перката така и не се включи. Възможно ли е да е изгоряла или някой предпазител да е заминал??? Ето снимка до къде стигна темп. нямам градуси на циферблата но мисля че е над 80 :(

http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/125/31148_868.JPG] Изображение[/url]




Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот h0nda » Пет 23 ное 2007 14:50


не е добре тази темп.
огледах хубаво дали вскичко е наред кабели мабели че не е добре тъй


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 23 ное 2007 15:03


Има ли предпазители??? Възможно ли е като перката не е могла да се върти да е изгоряло моторчето?


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 23 ное 2007 18:56


никой ли не знае???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 23 ное 2007 19:07


Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни :!:


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 23 ное 2007 19:15


Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни :!:


Не трябва ли да вдигне температурата за да има ток??? Къде се наморат тези термодатчици?? Ми за уредите нз може ли от свалянето на таблото да са се разстроили. Аз мисля че е моторчето защото както писах по горе малатината опираше в перката и на ръка не можех да я въртя.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 23 ное 2007 21:19


Добре бе колега , какво има тук да се мисли не мога да разбера ! Колегата Rabbit ти го е сдъвкал - почвай и не разсъждавай толкова , щом си решил сам да се справиш ( което е добре ) Вземи и почети малко .... има какво и къде ... :!: ето , и аз ще досдъвча нещата .... провери както е казал колегата мотора на акумулатора.... после мериш идва ли ток до включвателя на радиатора - трябва да има и да седи все пак в готовност :lol: ако и там има и като запалиш не се вк;ючва като загрее - сменяш го , ако ли не - преедпазител докато дойде ! Уакаримас ? :D ( може и 1 во да видиш идва ли ток ....)
Успех :)


Потребителски аватар
OCTAVIA_TDI
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот OCTAVIA_TDI » Пет 23 ное 2007 22:45


Мерси много утре по изгрев слънце отиеам и тествам. Само ако знаеш куде да погледна да прочета нещо?? Има 1 като рело на горната част на радиатора ти ли е този термодатчик???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 26 ное 2007 9:09


Като за начало си вземи мултицет с термосонда-струват 5-10 лева.Бухаш сондата в съда с антифриза и гледаш уреда в купето как е.Вероятноста да се е скапал е малка,но от тук се почва.След това гледаш отваряне затваряне на термостата.Сложи жицата на плюса да видиш вентилатора дали изобщо работи.Виж самия антифриз къв е на цвят-ако е целия в кал ще трябва да промиеш системата и да го смениш.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 26 ное 2007 9:10


OCTAVIA_TDI написа:
Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни :!:


Не трябва ли да вдигне температурата за да има ток??? Къде се наморат тези термодатчици?? Ми за уредите нз може ли от свалянето на таблото да са се разстроили. Аз мисля че е моторчето защото както писах по горе малатината опираше в перката и на ръка не можех да я въртя.

Ако го вържеш директно с ена жица към плюса на акомулатора ще му докараш принудително ток за да видиш дали бачка мотора.Ако не бачка сменяш.Ако бачка значи някаде по ел.веригата има проблем и тамочваш да търсиш с мултицета.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта