
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/125/31148_868.JPG]
Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни
OCTAVIA_TDI написа:Rabbit_TDI написа:Не карай така-тоя мотор е характерен с пукането на глава.От тука никой не може да ти каже къв е проблема.Взимаш мултицет и жици в ръка и почваш проби.Има ли няма ли ток.Вържи моторчето с ена жица от плюса на акомулатора и то ще си каже дали работи.Ако не сменяш.Ако работи почваш да гледаш жици ,термодатчици и т.н.Другото е тъй и тъй си хванал да провериш термостат и уреда в купето дали са точни
Не трябва ли да вдигне температурата за да има ток??? Къде се наморат тези термодатчици?? Ми за уредите нз може ли от свалянето на таблото да са се разстроили. Аз мисля че е моторчето защото както писах по горе малатината опираше в перката и на ръка не можех да я въртя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта