ЗАЩО НЕИДВА ТОК КЪМ ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ЗАЩО НЕИДВА ТОК КЪМ ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ

Мнениеот ce » Съб 01 дек 2007 15:35


ЗАЩО НЕИДВА ТОК КЪМ ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ
ПРОВЕРИХ 2ТЕ 3О АМПЕРОВИ ПЛАСТИНИ И НЯКЪФ 20А БОШОН,
ЗДРАВИ СА,АЗ САМ С 1Z TDI. :cry: :mad:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 01 дек 2007 16:32


Ами защото, най-вероятно, датчика ти за температурата лъже, че мотора е загрял ;)


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 01 дек 2007 18:12


radotom написа:Ами защото, най-вероятно, датчика ти за температурата лъже, че мотора е загрял ;)

Или се е скапало релето което е по вероятно :wink:


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Съб 01 дек 2007 22:12


Кажете как да намеря релето и бушоните :?:


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Съб 01 дек 2007 23:05


:bowdown :dummy:


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Нед 02 дек 2007 16:30


Днеска измерих вси4ки релета по колата,работят.Пак премерих кабела на
свещите и този път пказа 12.54 волта,оба4е колата пак върти 5-6 пъти прди да запали.Незхам какво да я права ве4е дайте идея :077: :banghead:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 02 дек 2007 16:41


Айде виж малко попорочети, толкова теми има за проблем с паленето при дизелите, и после ако има неясноти питай пак.


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Нед 02 дек 2007 16:59


Всяка тема която намерих съм про4ел,в пове4ето става въпрос или за свещи или за релета,при мен тези неща работят, а и колата ми пали всеки
път незажисимо дали е студено, просто върти много, нетрябва да е така. :idea:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 02 дек 2007 17:54


хеле па ако знаеш сега какъв алгоритъм за безброй проверки отваряш направо не ми се мисли ! Почвай тогава - компресия , помпи , центровки ..... :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 02 дек 2007 22:47


Маса.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 02 дек 2007 23:44


kam_tod написа:Маса.


На маса може само да се напйе .

Свешите ако нямат маса , тва означава че копресия от към 30 бара ще ги изтреля директно през предния капак без да е отворен ! :lol:

Давам жокер . Докосни с пръст дори и това което изглежда че е здраво , и виж дали няма да се разпадне . Ако не , отиди някаде срещу едни 5-10лв. да ти оправят проблема . През мониторa може да се въртим около проблема , а той в същото време да ни е в раката. (образно казано)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 14:30


И мойта кола е така.Пали и при 5 и при -20 градуса само че иска 3-5 въртенета на стартера и после мята бял пушек.При топла е ОК.Мерил съм свещи,ток към свещи ,компресия ,филтри,предварение/при мърдане на предварението в горната граница се оправи една идея ама пак си го има/...............................Единствено сутрин като тръгвам няма кой да погледне балончета/на запален мотор вече няма/и не съм гледал дюзи/щото е ясно че няма да са нови :lol: /.Следнващия момент е че акомулатора не е много читав,но няма от кой да взема за проба.В общи линий си карам така.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 03 дек 2007 15:25


Ventoman написа:
kam_tod написа:Маса.


На маса може само да се напйе .

Свешите ако нямат маса , тва означава че копресия от към 30 бара ще ги изтреля директно през предния капак без да е отворен ! :lol:

Давам жокер . Докосни с пръст дори и това което изглежда че е здраво , и виж дали няма да се разпадне . Ако не , отиди някаде срещу едни 5-10лв. да ти оправят проблема . През мониторa може да се въртим около проблема , а той в същото време да ни е в раката. (образно казано)

Имах предвид маса към коша. :lol: Макар че е малко вероятно.
Смяна на всички свещи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 15:33


Всички свещи са си 100 лева и отгоре.Отделно човека по-надолу е писал ,че има ток - нещо се е объркал/и аз се обърках като мерих щото съм бил пуснал мултицета на mV и то се побаркваше :oops: /



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 50 госта