Теч на масло от гарнитурата на главата Golf II дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Теч на масло от гарнитурата на главата Golf II дизел

Мнениеот deian_73 » Сря 05 дек 2007 17:23


От извесно време ми протече маслото. Прави доста голями локвички като спра колата. Колата е Golf II дизел. След щателен оглед установих, че маслото видимо изтича между главата на двигателя и изпускателния колектор. Доста над гарнитурата на главата е. Ауспуха не е омаслен отзад. Ангренажния ремък не е омаслен, семерингите там са ок. Мен лично ме навежда на някаква пукнатинка на главата. Колата карам от 7 години не е прегрявана или претоварване нещо. Пали и работи добре но на баир нагоре пуши леко бял пушак което мисля е от скоро. Ако някои се е сблъсквал с подобен проблем и знае какво би могло да е да пише. Предварително благодаря.




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Сря 05 дек 2007 17:49


:welcomee Първо да ти кажа объркал си раздела, а за теча на маслото най вероятно се стича от гарнитурата на капака на клапаните.


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Сря 05 дек 2007 17:53


joro^ написа::welcomee Първо да ти кажа объркал си раздела, а за теча на маслото най вероятно се стича от гарнитурата на капака на клапаните.

Така ли? За първи път пиша тук. Относно теча от капака съм го изключил напълно. Други варианти?

Последна промяна от deian_73 на Сря 05 дек 2007 20:39, променено общо 1 път.


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Сря 05 дек 2007 18:11


Да трябвало да е на друго място това ми питане. Може ли някои да го премести в раздела за VW Golf


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 05 дек 2007 18:51


Най-вероятно гарнитурата на главата е за смяна. Моята също таи, но малко. Напролет мисля да е сменям :arrow:

:welcome_to_group


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Сря 05 дек 2007 20:02


Stefan написа:Най-вероятно гарнитурата на главата е за смяна. Моята също таи, но малко. Напролет мисля да е сменям :arrow:

Интересното е че при форсиране на двигателя много отчетливо се вижда изтичане на масло от връзката между изпускателния колектор и главата. Доста над гарнитурата. Избива капчица там, като я забршеш пак избива.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 06 дек 2007 9:25


deian_73 написа:
Stefan написа:Най-вероятно гарнитурата на главата е за смяна. Моята също таи, но малко. Напролет мисля да е сменям :arrow:

Интересното е че при форсиране на двигателя много отчетливо се вижда изтичане на масло от връзката между изпускателния колектор и главата. Доста над гарнитурата. Избива капчица там, като я забршеш пак избива.
смени гарнитурата на капака на клапаните :wink:


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Чет 06 дек 2007 9:45


vladko_g40 написа:смени гарнитурата на капака на клапаните :wink:

Абе хора не четете ли. Проблема с гарнитурата на капака на клапаните е изключен. Квото трябва съм направил да съм сигурен че не е от там. Сменили, измил кво да обяснявам. Ако беше от това щях ли да си губя времето да пиша тук.


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Пет 07 дек 2007 11:23


На никои ли не му се е случвало подобно нещо????????


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Пет 07 дек 2007 15:03


хай, скоро имах проблем с теч някъде из под капака- оказа се че проблема е не в гарнитурата, а капака бил крив. Нов капак от моргата за 15 кинта е сега работата спи/ Сменних 2 гарнитури докато го установя :oops: /


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Пон 10 дек 2007 12:20


Моя проблем не е от капака. Аз смених гарнитурата. имаше малко омасляване след това. Притегнах я малко забърасх добре и сега няма грам масло което да изтича от там и да слиза надолу. Маслото изтича от изпускателния колектор. От гарнитурата на изпускателния колектор и главата. Това потвърдиха и в сервиза на VW. Според тях е скъсана гума на изпускателен клапан за шото маслото е чисто и не е минавало през цилиндър. Втория вариант е спукана глава. Като се има предвид че много време карам колата и не съм я прегрявал или натоварвал много смятам че спукването е малко вероятно. Така или иначе тази седмица съм се разбрал да почнат да я отварят помалко и да разберем какво е.


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Пон 10 дек 2007 14:42


и аз имам подобен проблем, но си мисля че при мен е от турбината, защото и тя е омаслена


deian_73
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот deian_73 » Пет 21 дек 2007 15:24


Понеже никои не даде сериозен отговор реших да си отговоря сам.
Проблема са оказа в доста износени водачи и скъсани гумички на клапаните. Най зле беше изпускателен клапан на първи цилиндър. От там изтичаше маслото и се овличаше и издухваше през скапаната гарнитура на изпускателен колектор. Сичко се реши с немного средства и 3 дни труд. Ама аз покрай тва смених и биелните лагери, разпръсквачите на дюзите, сегментите и де що докопах гарнитури. Сега май е ок колата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта