диэела прекасва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

диэела прекасва

Мнениеот OgiValchev » Пон 14 яну 2008 21:07


някои можели да ми каже эащо когато иэфорсирам студен мотора тои эапочва да работи на 2 3 целиндара а когато эагрее няма никакъв проблем да го режа




Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 14 яну 2008 21:31


Амиии по принцип знам че дизела е хубаво първо да загрее и тогава да се "гони"


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 14 яну 2008 21:33


т.е. аз как процедирам.Тръгвам на работа в 8:30 ч сутринта.Слизам пред блока в 8:10 паля и почвам да размразявам стъклата.В 8:20 той вече е загрял и мога да си го гоня колкото искам :) Имам 10 мин. до работа стигам 8:28 :P


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 14 яну 2008 21:34


не може да няма грешка.трябва да се тества,може да е и проблем с налягането на турбината ,но така само гадаем


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Пон 14 яну 2008 22:17


клапана на турбината е сменян колата е чакам да эагрее


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 яну 2008 22:36


Не прави пълно изгаряне вероятно - причини много :cry: - компресия ,дюзи ,недобро загряване,лоша центровка,проблем в помпата......


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Пон 14 яну 2008 22:46


с кое да эапочна


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 яну 2008 9:54


Ми като за начало иди на майстор да види за видими механични проблеми в мотора - центровка на ремъка ,дали някой повдигач не блокира,компресийка... :?


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Вто 15 яну 2008 20:39


эдравеите ходих на маистор каэаха да сменя маслото първо с пълна синтетика аэ карам с лъки моли 10w40 ако не се оправи от там да пробваме с маслена помпа эащото може би не може да го качи гъсто когато е студена до повдигачите и остават отворени повдигачи


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 15 яну 2008 20:46


Има някаква логика, но за всеки случай освен маслото, смени и майстора (преди маслената помпа - тя се сменя не само по предположения, а след измервания на налягането на маслото - при различни температури, режими). Защо не отидеш при ifidik - писал е малко по-нагоре в темата ти ?


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Вто 15 яну 2008 20:49


ще пробвам да отида преди да прая нещо


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 яну 2008 21:58


Ако маслената не качва налягането не трябва ли лампичката на маслото да свети червено :idea: :?:
1З си се кара спокойно със 10В40 та и с 15В40.Ако има проблем в маслото то ще е в марката и тубата ,а не в вискозитета.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: диэела прекасва

Мнениеот Kartala » Вто 15 яну 2008 22:20


OgiValchev написа:някои можели да ми каже эащо когато иэфорсирам студен мотора тои эапочва да работи на 2 3 целиндара а когато эагрее няма никакъв проблем да го режа

баси и тъпата постъпка и най-простия човек няма да форсира при студен мотор не знам на теб къф ти е случая :twisted: :twisted:


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Сря 16 яну 2008 7:46


колега по горе сам писал че колата е чакам да эагрее карам диэел 7 год колата доиде с тоэи проблем просто споделих ако я иэреэа какво прави цяло лято него е правила просто когато эастудя го напрви пак !!!!!!!! (можели ли ifidik эалично каде да го намеря)


Потребителски аватар
asenadm
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот asenadm » Сря 16 яну 2008 11:53


Намира се по пътя за стария хлебозавод, по точно от кръстовището на околовръстното поемаш нагоре към вилната зона и на първата пресечка в дясно /може и втората/, на около 200м завиваш в дясно. Караш по асфалтиран път около 100-150 м. и излизаш на едни гаражчета. Неговото е в ляво, и малко настрани. Върви при него и ще бъдеш много доволен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта